więcej

więcej
Echogorzowa logo

wiadomości z Gorzowa i regionu, publicystyka, wywiady, sport, żużel, felietony

Jesteś tutaj » Home » Mija dzień »
Marii, Marzeny, Ryszarda , 26 kwietnia 2024

Sprawdź ważność Gorzowskiej Karty Mieszkańca

2019-07-19, Mija dzień

Wkrótce minie rok od uruchomienia Gorzowskiej Karty Mieszkańca. Aby zachować ciągłość w korzystaniu z ulg i zniżek, jakie daje ten dokument, od sierpnia będą przyjmowane wnioski o przedłużenie ważności Karty.

medium_news_header_25315.jpg

Termin ważności Karty jest nadrukowany na rewersie – miesiąc jest oznaczony liczbą rzymską. Karta jest ważna do końca miesiąca oznaczonego na rewersie. W celu przedłużenia należy udać się do Urzędu w miesiącu, w którym jej termin dobiega końca.

Wraz z wnioskiem o przedłużenie ważności Gorzowskiej Karty Mieszkańca należy przedłożyć do wglądu PIT za 2018 rok, rozliczony w gorzowskim Urzędzie Skarbowym, ze wskazaniem naszego miasta jako swojego miejsca zamieszkania.

PIT powinien posiadać potwierdzenie (pieczątka - tzw. prezentata) złożenia go w Urzędzie Skarbowym, a w przypadku rozliczania podatku przez Internet, należy przedstawić UPO.

Kto jest uprawniony do otrzymania Karty?

Do otrzymania Karty uprawnione są osoby, które

- rozliczają podatek dochodowy od osób fizycznych w Urzędzie Skarbowym właściwym dla osoby zamieszkałej na terenie Miasta Gorzowa Wielkopolskiego, ze wskazaniem Gorzowa Wielkopolskiego jako miejsca swego zamieszkania, bez względu na to, czy osiągają dochód,

- rozliczają w mieście Gorzowie Wielkopolskim podatek rolny z tytułu prowadzenia gospodarstwa rolnego na terenie miasta,

- a także dzieci własne tych osób oraz pozostające pod ich opieką prawną, do ukończenia przez nie 18 roku życia, zaś kontynuujące naukę - do ukończenia 25 roku życia oraz dzieci przebywające w placówkach opiekuńczo-wychowawczych.

Jak uzyskać Kartę?

Po wejściu do urzędu w biletomacie pobieramy numerek do stanowiska, gdzie obsługiwany jest program „Gorzowska Karta Mieszkańca”.

Wystarczy na miejscu wypełnić wniosek i złożyć go w Urzędzie Miasta Gorzowa Wlkp. przy ul. Sikorskiego 3-4 (Sala Obsługi Klienta). Druki wniosków można pobrać bezpośrednio w Urzędzie lub za pośrednictwem strony internetowej www.gorzow.pl w zakładce Sprawy Społeczne / Gorzowska Karta Mieszkańca.

Bartosz Rosiak

Wydział Spraw Społecznych UM

Dariusz Wieczorek

Wydział Promocji i Informacji UM

Fot. Archiwum UM

X

Napisz do nas!

wpisz kod z obrazka

W celu zapewnienia poprawnego działania, a także w celach statystycznych i na potrzeby wtyczek portali społecznościowych, serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie cookies na Twoim komputerze. Zasady dotyczące obsługi cookies można w dowolnej chwili zmienić w ustawieniach przeglądarki.
Zrozumiałem, nie pokazuj ponownie tego okna.
x