więcej

więcej
Echogorzowa logo

wiadomości z Gorzowa i regionu, publicystyka, wywiady, sport, żużel, felietony

Jesteś tutaj » Home » Mija dzień »
Jarosława, Marka, Wiki , 25 kwietnia 2024

Budowanie silnej marki to proces

2020-03-12, Mija dzień

Marketing Day to nowa inicjatywa Zachodniej Izby Przemysłowo-Handlowej, która niedawno miała swoją pierwszą odsłonę w gorzowskim Hotelu Qubus.

medium_news_header_27177.jpg

Ponad czterdzieści osób spotkało się, aby posłuchać prawdziwej wyroczni polskiego marketingu, stratega marki Pawła Tkaczyka. Wydarzenie mogło odbyć się dzięki wsparciu GBS Bank.

- Znam firmy i ludzi, którzy zasługują na dużo więcej niż mają, ale ich marka nie jest dostatecznie wypromowana – wyznał w jednym z pierwszych zdań prelegent ,,Marketing Day’’. W dalszej części spotkania, uczestnicy otrzymali niepowtarzalną możliwość konfrontacji własnej wiedzy i doświadczenia z konkretnymi metodami, które pozwalają na szybkie zbudowanie marki. Szeroki wachlarz branż reprezentowali przybyli słuchacze, więc i przekazywane wiadomości musiały być niezwykle urozmaicone. Nie zabrakło pytań i konkretnych case’ów dotyczących firm z sektora budowlanego, spożywczego, HR, reklamowego czy zajmujących się na co dzień kulturą i sztuką.

Paweł Tkaczyk zwracał także uwagę na możliwości odpowiedniego pomiaru działań marketingowych. Przybliżył zasady i sposoby zastosowania niektórych narzędzi, które pozwalają wyznaczyć skuteczność kreowania marki. - Nasze zadanie to zabrać markę firmy z punktu A do punktu B - obrazowo przedstawiał cel szkolenia.

W tej podróży, mającej na celu rozwój danego podmiotu, często popełniane są błędy. Ale warto z nimi walczyć, niwelować je, aby osiągnąć wspomniany punkt B.

- Silna marka, to proces, który daje niezależność wobec wahań rynkowych, przypadkowych trendów, a przede wszystkim wydłuża cykl życia produktów i oferuje dodatkowe marże. Silna marka to taka, za którą konsument pożąda, zapominając na chwilę o cenie, jaką musi zapłacić. To pozycja w głowie klienta, której konkurencja nie jest w stanie podrobić. W końcu to przewaga nad rynkiem i większe zarobki – uzmysławiał Paweł Tkaczyk.

Z pewnością zgromadzeni w Hotelu Qubus uczestnicy „Marketing Day” poszerzyli wachlarz swoich umiejętności w zaproponowanym zakresie. Pozytywny odbiór spotkania zachęcił organizatorów do podjęcia pracy nad kolejną edycją ,,Marketing Day’’. Szczegóły poznamy wkrótce.

Tekst i foto: Tomasz Molski

X

Napisz do nas!

wpisz kod z obrazka

W celu zapewnienia poprawnego działania, a także w celach statystycznych i na potrzeby wtyczek portali społecznościowych, serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie cookies na Twoim komputerze. Zasady dotyczące obsługi cookies można w dowolnej chwili zmienić w ustawieniach przeglądarki.
Zrozumiałem, nie pokazuj ponownie tego okna.
x