więcej

więcej
Echogorzowa logo

wiadomości z Gorzowa i regionu, publicystyka, wywiady, sport, żużel, felietony

Jesteś tutaj » Home » Mija dzień »
Marka, Wiktoryny, Zenona , 29 marca 2024

Urząd nieczynny dla interesantów

2020-03-13, Mija dzień

Od poniedziałku (16 marca br.) do odwołania, Urząd Miasta będzie nieczynny dla interesantów, natomiast nie przerywa pracy. Kontakt z urzędnikami jest możliwy przede wszystkim elektronicznie lub telefonicznie. Działa poczta elektroniczna oraz będzie odbierana poczta tradycyjna.

medium_news_header_27185.jpg

Decyzję o reorganizacji pracy Urzędu Miasta podjął prezydent Jacek Wójcicki, aby ograniczyć ryzyko zakażenia i rozprzestrzeniania się koronawirusa.

Nieczynna będzie sala Obsługi Mieszkańców w budynku głównym UM przy ul Sikorskiego, zamknięte dla klientów będą również pozostałe budynki UM, przy ul. Myśliborskiej, ul. Łokietka, ul. Okólnej, ul. Teatralnej i ul. Jagiellończyka. Do budynków UM wpuszczani będą jedynie pracownicy.

Placówka PKO BP w budynku UM przy ul. Sikorskiego będzie nieczynna, natomiast placówka PKO BP w budynku UM przy ul. Myśliborskiej będzie czynna.

Urząd Stanu Cywilnego / urodzenia, śluby, zgony

Urząd Stanu Cywilnego od 16 marca będzie przyjmować interesantów tylko w sprawach dotyczących rejestracji aktów zgonu (osoby z kartą zgonu) oraz rejestracji noworodków urodzonych w  Szpitalu w Gorzowie Wlkp. Zachęcamy do korzystania z możliwości rejestracji dzieci przez platformę EPUAP lub przez stronę obywatel.gov Apelujemy również aby w celu rejestracji aktu zgonu obecna była  tylko jedna osoba, a nie całe rodziny.

Pracownicy USC są do dyspozycji mieszkańców za pośrednictwem korespondencji mailowej i tradycyjnej oraz w innych sprawach poprzez kontakt telefoniczny:

95 7355 826 (sprawy różne)

95 7355 824 (rejestracja zgonów)

95 7355 825 (rejestracja urodzenia)

mail: USC@um.gorzow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

Klienci będą obsługiwani telefonicznie pod nr telefonów 95 7387 102  lub 95 7387 116. Zachęcamy, aby nikt go nie odwiedzał bez wyraźnej konieczności.

Korespondencja mailowa, telefoniczna lub listowna będzie w najbliższym czasie najbezpieczniejszą formą kontaktu z pracownikami urzędu:

Kontakt telefoniczny z Urzędem Miasta - 95 7355 500

Kontakt mailowy - kancelaria@um.gorzow.pl

Wnioski w formie papierowej można składać osobiście wyłącznie do specjalnie przygotowanej na ten cel urny, która będzie ustawiona wyłącznie w budynku UM przy ul. Sikorskiego, tuż za głównymi drzwiami wejściowymi.

W sprawach indywidualnych prosimy o bezpośredni kontakt z konkretnym wydziałem, którego numery telefonów znajdują się na stronie internetowej: http://www.gorzow.pl/PL/3235/8365/Jak_zalatwic_sprawe_w_UM_-_wazne_numeru__e-maile__kontakty/k/

Wydział Promocji i Informacji
UM Gorzowa Wlkp.

X

Napisz do nas!

wpisz kod z obrazka

W celu zapewnienia poprawnego działania, a także w celach statystycznych i na potrzeby wtyczek portali społecznościowych, serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie cookies na Twoim komputerze. Zasady dotyczące obsługi cookies można w dowolnej chwili zmienić w ustawieniach przeglądarki.
Zrozumiałem, nie pokazuj ponownie tego okna.
x