2024-04-24
„Zostaję!” to hasło nowej kampanii promującej Gorzów, która ma zwrócić uwagę na zalety naszego miasta, dzięki którym jest ono doskonałym miejscem do życia.
To kontynuacja kampanii „GORZÓW #StądJestem”. W rolę ambasadorów wcielą się gorzowianie - z urodzenia lub z wyboru. Ich historie pokażą, że Gorzów to miasto, w którym można realizować swoje cele, pasje, dobrze spędzać wolny czas - po prostu pięknie żyć! To oni opowiedzą o tym, że Gorzów to miasto, w którym warto zostać! Na zawsze!
Gorzów to miasto z ciekawą historią, architekturą i wyjątkowymi miejscami. Jednak niewątpliwie jego największą siłą są mieszkańcy! Doskonale pokazuje to realizowana od 2018 roku kampania „GORZÓW #StądJestem”. Jej głównym założeniem jest korzystanie z osiągnięć, działalności i sukcesów mieszkańców Gorzowa lub osób stąd pochodzących w promocji miasta. Po ponad pięciu latach realizacji kampanii „GORZÓW #StądJestem” czas na jej kolejną odsłonę.
Obecnie Gorzów liczy ok. 118 tys. mieszkańców i podobne jak inne polskie miasta zmaga się ze zjawiskiem depopulacji. Miasto podejmuje wiele działań, by to zjawisko zmniejszyć lub zahamować. Bo Gorzów żyje, a świeżości wciąż dodają mu nowi mieszkańcy, którzy spojrzeli na nasze miasto niestereotypowo i uwierzyli, że właśnie tu będzie im się dobrze żyło oraz ci spośród gorzowian, którzy mogliby realizować swoje pasje w każdym innym miejscu, a zostali w Gorzowie - swoim miejscu na Ziemi.
To niezwykle cenne i pouczające doświadczenie zobaczyć nasze miasto oczami ludzi „z zewnątrz”, którzy stają się naszymi sąsiadami lub takich, którzy szczerze kochają to miasto i są przekonani, że Gorzów jest wyjątkowym miejscem- ich miejscem.
Dlatego do udziału w kampanii „Zostaję!” zaprosiliśmy osoby, które do Gorzowa trafiły z różnych stron świata, tu rozgościli się, zakochali i zostają! Lub takie, które swoją pracę i aktywności życiowe mogłyby realizować w dowolnym miejscu, a wybrały Gorzów i tej decyzji nie żałują!
Kampania „Zostaję!” realizowana jest etapowo. Na początku lutego w mieście pojawiły się bilbordy z samym hasłem. Teraz w miejscu anonimowych plakatów pojawiają się wizerunki naszych ambasadorów, którzy przedstawiają swoje powody, by w mieście zostać! Część z nich jest gorzowianom znana (m.in. Krzysztof Korsak, Bartek Bandura, Agnieszka Szott, Piotr Wiśniewski czy Łukasz Karnacz), natomiast spora część ambasadorów to aktywni mieszkańcy miasta, którzy dali się już poznać w swoich przestrzeniach zawodowych. Wśród nich lekarka weterynarii, działaczki fundacji sportowej, artysta akwarelista, wykładowcy z AJP i AWF Gorzów, muzycy Filharmonii Gorzowskiej oraz znani ze swoich poza zawodowych pasji gorzowscy urzędnicy i inni pasjonaci naszego miasta. W kolejnym etapie kampanii zorganizujemy spotkanie z ambasadorami i damy im szansę opowiedzieć swoje historie, często niezwykłe, w wyniku których zdecydowali się zostać w Gorzowie. W sumie to 21 osób, które właśnie tu czują się doskonale.
W projekcie kampanii „Zostaje!” na terenie miasta pojawi się kilkanaście bilbordów i plakatów w wiatach przystankowych z wizerunkami wszystkich bohaterów kampanii, ponadto materiały promocyjne będzie można znaleźć w prasie i Internecie. Oprócz tego, ambasadorowie kampanii będą pojawiać się w publikowanych w mediach społecznościowych filmach i mówić dlaczego postawili na Gorzów!
Celem kampanii „Zostaję!” podobnie jak było w przypadku „GORZÓW #StądJestem” jest wzmocnienie poczucia satysfakcji i zadowolenia gorzowian z miejsca w którym mieszkają. Chcemy pokazać Gorzów oczami ludzi w nim zakochanych, którzy tu znaleźli szczęście, miłość i „milion” powodów by zostać!
Kampanię będzie realizowaana do końca 2024 roku.
Wydział Promocji i Informacji
Władze PGE Ekstraligi w dążeniu do zdyscyplinowania żużlowców i nakazaniu im jeżdżenia w każdych warunkach i o każdej porze rozpętały prawdziwą burzę.
Trzy pytania do Zbigniewa Rudzińskiego, prezesa PTTK oddział Ziemia Gorzowska
Nadchodzący weekend nie obfituje w wydarzenia. Ale jak ktoś zechce, to i tak coś dla siebie znajdzie.
Komisja Orzekająca Ligi nałożyła kary w związku z meczem 5. rundy PGE Ekstraligi EBUT.PL STAL Gorzów – ZOOLESZCZ GKM Grudziądz.
W połowie września startują rozgrywki w siatkarskiej PlusLidze, w której wystąpi zespół KGHM Cuprum Stilon Gorzów.
Zanim w połowie czerwca zaczną się emocje EURO 2024, młodzi adepci piłki nożnej Stilonu wezmą udział w turnieju we włoskiej Cava de' Tirreni.
Dzięki skutecznym działaniom operacyjnym i dochodzeniowo-śledczym, lubuscy policjanci ustalili, że dwóch mieszkańców Gorzowa przemycało narkotyki do jednego z dolnośląskich zakładów karnych.
Z wizytą w Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie gościł minister nauki Dariusz Wieczorek.
Z Krzysztofem Kielcem, prezesem Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej, rozmawia Robert Borowy
Gorzowskimi ulicami do czterech ołtarzy przeszła procesja Bożego Ciała, której przewodniczył biskup diecezji zielonogórsko-gorzowskiej ks. Tadeusz Lityński.
Jedno z ulubionych przez rzymian na letni wypoczynek miejsc – niewielkie Anzio to nie tylko piaszczysta plaża i lazurowe morze. To także miejsce nasiąknięte historią i to taką z wyższej półki.
Uczniowie szkół podstawowych rywalizowali o miano najlepszego w Wojewódzkim Finale Ogólnopolskiego Turnieju Bezpieczeństwa w Ruchu Drogowym, który odbył się w Nowym Kramsku.
Komisja Europejska za produkty pochodzenia zwierzęcego uznaje mięso (wołowina, wieprzowina, drób, mięso jagnięce, baranie, kozie, ryby i owoce morza), mleko i produkty mleczne (takie jak jogurty, śmietany, maślanki, kefiry, sery, twarogi), jaja oraz miód.
PKP Intercity chce przewieźć w lipcu i sierpniu łącznie 14 mln osób i mówi o ekologicznych inwestycjach.