W celu zapewnienia poprawnego działania, a także w celach statystycznych, serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie cookies na Twoim komputerze. Zasady dotyczące obsługi cookies można w dowolnej chwili zmienić w ustawieniach przeglądarki. [rozumiem. zamknij okno] x
 
Jesteś tutaj » Home » Zakład Gospodarki Mieszkaniowej »
Emila, Karoliny, Kary , 5 sierpnia 2020

ZGM zmienia zasady pracy

2020-03-16

Na czas zagrożenia koronawirusem Zakład Gospodarki Mieszkaniowej zmienia zasady obsługi klientów. Większość spraw przenosi do kontaktów zdalnych.

medium_news_header_27202.jpg

- Podobnie, jak większość instytucji, zmieniamy zasady obsługi naszych klientów poprzez ograniczenie bezpośredniego kontaktu. Wprowadzamy je w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo zarówno pracowników, jak i mieszkańców – mówi Paweł Nowacki, dyrektor Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej.

Trzeba uważać

- Od poniedziałku na czas nieokreślony zmieniamy reguły – zamykamy wszystkie nasze biura, petentów będziemy przyjmować tylko w indywidualnych i nadzwyczajnych sytuacjach po wcześniejszym umówieniu się. Od tego czasu można się z nami komunikować telefonicznie lub za pomocą poczty internetowej. Oczywiście nie oznacza to, że przestajemy pracować. Chodzi o maksymalne ograniczenie kontaktów z osobami z zewnątrz i zminimalizowanie potencjalnego ryzyka zagrożenia zarażeniem się wirusem – tłumaczy Paweł Nowacki.

Na wypadek, jeśli ktoś nie ma poczty internetowej, ZGM przy każdym swoim biurze – przy każdej Administracji Domów Mieszkalnych zamontuje specjalne skrzynki podawcze, do których będzie można wrzucać pisma w sprawach istotnych dla mieszkańców. Co więcej, ZGM na czas nieokreślony zamyka także swoje kasy. – Skorzystać na miejscu będą mogli jedynie ci, którzy wykupują u nas kody na zakup energii elektrycznej. Po uprzednim kontakcie z Administracją Domów Mieszkalnych (tel. 502550168,502549741 lub 502547382), będą mogli je nabyć i opłacić w kasie ZGM. Pozostali nasi klienci są proszeni o korzystanie z bankowości elektronicznej – mówi dyrektor ZGM. Także i w tym przypadku istotne jest ograniczenie kontaktów i tworzenia skupisk, akcentuje dyrektor ZGM.

Lokatorzy sami pytają i proszą

O wprowadzanie zasad bezpiecznego funkcjonowania pytają sami mieszkańcy. – Ludzie do nas dzwonili,  między innymi w sprawie zawieszenia odbywających się spotkań wspólnot mieszkaniowych – co oczywiście uczyniliśmy – mówi Paweł Nowacki.

Pytanie, co w chwili, kiedy w domu czy w budynku coś nam się zepsuje, nastąpi jakaś nieprzewidziana awaria. – Tutaj nic się nie zmienia. Jesteśmy zabezpieczeni, mamy podpisane stosowne umowy z wykonawcami, którzy są zobowiązani do podjęcia niezwłocznej interwencji i usunięcia usterki. W każdym budynku wiszą informacje z telefonami, pod które trzeba dzwonić – mówi dyrektor ZGM.

ZGM w kwestii zmian pracy już poinformował w komunikacie na swojej stronie. Tam podane są dokładne adresy mailowe i telefony, pod którymi należy kontaktować się z pracownikami zakładu. Dotyczy to kontaktów z dyrekcją ZGM, Administracjami Domów Mieszkalnych oraz Biurem Zamiany Mieszkań.

roch