W celu zapewnienia poprawnego działania, a także w celach statystycznych, serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie cookies na Twoim komputerze. Zasady dotyczące obsługi cookies można w dowolnej chwili zmienić w ustawieniach przeglądarki. [rozumiem. zamknij okno] x
 
Jesteś tutaj » Home » Zakład Gospodarki Mieszkaniowej »
Luizy, Włodzmierza, Zuzanny , 11 sierpnia 2020

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przestawił się na sieć

2020-04-17

Mnóstwo telefonów i maili – to dziś codzienność ZGM. Ale Zakład nadal działa, choć inaczej niż w czasach przed pandemią.

medium_news_header_27445.jpg

- Rzeczywiście, mamy mnóstwo telefonów i maili, ale to wynika z faktu, że w marcu w wyniku wprowadzenia stanu epidemii ograniczyliśmy kontakt z mieszkańcami i zamknęliśmy nasze siedziby. Przestawiliśmy się na pracę zdalną i mieszkańcy nie mają innego sposobu komunikacji z nami – mówi Paweł Nowacki, dyrektor Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej.

Komunikacja tylko zdalna

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, jak wszystkie inne zakłady i spółki miejskie, przestawił się na pracę zdalną, która między innymi zakłada minimum lub w ogóle brak kontaktów z klientem. – Stąd mamy tak wiele telefonów i maili, bo zwykle nasi mieszkańcy lub inni interesanci woleli przyjść do nas i osobiście różne rzeczy wyjaśnić. Jak teraz nie mogą przyjść do nas do biura, to dzwonią lub piszą maile – mówi dyrektor ZGM.

I przyznaje, że liczba telefonów oraz maili jest ogromna. – Zgłoszenia weryfikujemy, a czas ich realizacji uzależniamy z uwzględnieniem obecnej sytuacji. Prosimy o zrozumienie, ponieważ nie wszystkie sprawy czy usterki udaje załatwić się od ręki - nie mamy zamiaru narażać niepotrzebnie pracowników, firmy współpracujące czy mieszkańców – deklaruje dyrektor Paweł Nowacki, ale jednocześnie zapewnia, że wszystkie sprawy są wnikliwie rozpatrywane i żadna nie zostanie bez odpowiedzi.

Firma pracuje cały czas

Mimo ciężkiego czasu, ZGM i ADM starają się pracować normalnie. – Większość usług wykonywana jest zgodnie z zawartymi umowami - dla przykładu sprzątanie klatek schodowych i otoczenie naszych budynków. W miarę możliwości dezynfekujemy klatki, odkażamy poręcze czy klamki, czyli te miejsca, gdzie się gromadzą wirusy. To zwykle odbywa się bez kontaktu z mieszkańcami, więc nikogo nie narażamy – mówi dyrektor ZGM.

Dodatkowy ruch mailowy i aktywność pracowników ZGM generuje także fakt, że ogłoszono pakiet pomocowy Gorzowska Dycha i do zakładu zgłaszają się przedsiębiorcy, którzy są najemcami lokali użytkowych. Pytaj o zasady odstąpienia od opłat czynszowych oraz inne formy wsparcia czy uzyskania pomocy. Każdemu staramy się odpowiedzieć i udzielić wyczerpujących wyjaśnień.

- Tak więc nawet w trudnym czasie, czasie, kiedy trzeba siedzieć w domu, my nie narzekamy na brak pracy. Komunikacja z mieszkańcami odbywa się w inny sposób, ale cały czas jest i nikt ze swoimi sprawami nie zostanie sam. Niektóre tylko się przeciągną na bezpieczny czas – mówi Paweł Nowacki.

roch