W celu zapewnienia poprawnego działania, a także w celach statystycznych, serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie cookies na Twoim komputerze. Zasady dotyczące obsługi cookies można w dowolnej chwili zmienić w ustawieniach przeglądarki. [rozumiem. zamknij okno] x
 
Jesteś tutaj » Home » Zakład Gospodarki Mieszkaniowej »
Estery, Kiry, Rudolfa , 7 lipca 2020

Można już osobiście, ale lepiej zdalnie

2020-06-15

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, podobnie jak i inne urzędy w mieście, zmienia zasady kontaktu z mieszkańcami. Już można załatwiać sprawy osobiście, ale pod pewnymi rygorami.

medium_news_header_27839.jpg

Od początku miesiąca mieszkańcy, którzy mają jakieś sprawy do załatwienia w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej lub w Administracjach Domów Mieszkalnych mogą to uczynić osobiście. Po ponad dwóch miesiącach pracy zdalnej spowodowanej koniecznością kwarantanny związanej z koronawirusem, ZGM zwolna wraca do pracy, do jakiej przyzwyczaili się wszyscy mieszkańcy.

Trzeba pamiętać o ograniczeniach

Mimo tego, że ZGM oraz ADM-y zaczęły przyjmować interesantów, dyrekcja Zakładu prosi, aby mieszkańcy, którzy chcą załatwić swoje sprawy osobiście, pamiętali o ograniczeniach.

ZGM prosi, aby zainteresowani kontaktem bezpośrednim w konkretnych sprawach umawiali się wcześniej przez telefon.

Każdy klient umówiony w celu załatwienia sprawy osobiście musi zdezynfekować dłonie lub mieć rękawiczki oraz zasłonięte usta i nos przy pomocy maski, odzieży albo przyłbicy. I ten wymóg będzie stosowany do odwołania. Biura zostały wyposażone w ruchome stanowiska z zamontowaną specjalną płytą z plexi a obsługa będzie realizowana przy zachowaniu zasady jednego klienta na jeden pokój, maksymalnie w siedzibie będą mogły przebywać  trzy osoby.

Przy większej liczbie mieszkańców, oczekiwanie na przyjęcie odbywać powinno się na zewnątrz obiektu przy zachowaniu 2 metrów odstępu.

Wskazany jednak kontakt zdalny

Mimo że ZGM otworzył biura do bezpośredniego kontaktu z mieszkańcami, cały czas apeluje, aby kontakty ograniczać do minimum. Dyrekcja oraz kierownicy ADM-ów zachęcają cały czas do kontaktów telefonicznych, które przez czas tylko pracy zdalnej się sprawdziły. Z pracownikami można się także kontaktować korespondencyjnie. I tu są dwie drogi – tradycyjna lub elektroniczna. Ponadto nadal funkcjonują skrzynki podawcze w każdym z biur ZGM.

Zakład zapowiada jednocześnie, że jeśli będzie trzeba wprowadzić jakieś dodatkowe środki bezpieczeństwa, to to uczyni, a mieszkańcy będą o tym informowani na bieżąco.

roch