W celu zapewnienia poprawnego działania, a także w celach statystycznych, serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie cookies na Twoim komputerze. Zasady dotyczące obsługi cookies można w dowolnej chwili zmienić w ustawieniach przeglądarki. [rozumiem. zamknij okno] x

Jesteś tutaj » Home » Sport - żużel »
Jolanty, Łukasza, Olimpii , 17 grudnia 2017

Polska Grupa Energetyczna pozostaje z żużlową ekstraligą

2017-12-04

PGE Polska Grupa Energetyczna pozostaje sponsorem tytularnym rozgrywek PGE Ekstraligi – najlepszej żużlowej ligi świata. Nowa umowa została podpisana na lata 2018 – 2020. Poprzednia obowiązywała od 2015 roku.

medium_news_header_20318.jpg

Zawarta na kolejne trzy lata umowa PGE Ekstraligi z PGE Polską Grupą Energetyczną jest dowodem na dotychczasową owocną współpracę, pokazuje również, że ekstraligowe rozgrywki żużlowe to dyscyplina sportu, która bardzo dobrze wpisuje się w długoletnią strategię budowania wizerunku marki będącej liderem na rynku energii elektrycznej i ciepła.

- Jestem bardzo szczęśliwy, że kontynuujemy współpracę i dziękuję PGE Polskiej Grupie Energetycznej za zaufanie oraz dotychczasowe trzy lata sponsoringu, które okazały się dużym sukcesem – mówi Wojciech Stępniewski, prezes zarządu Ekstraligi Żużlowej. – Wzrost frekwencji na stadionach, duże i niesłabnące zainteresowanie transmisjami telewizyjnymi z meczów, a także ciągły rozwój infrastruktury stadionowej i organizacji rozgrywek to nasze atuty. Żużel stale się rozwija, polscy zawodnicy od lat stanowią jego motory napędowe, a to oznacza, że razem możemy jeszcze wiele osiągnąć w zakresie popularyzacji tej dyscypliny i jej pozytywnego, rodzinnego wizerunku.

– Pozostajemy partnerami, ponieważ widzimy duży potencjał PGE Ekstraligi i chcemy nadal być identyfikowani z najlepszą ligą żużlową na świecie – mówi Henryk Baranowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej. – Czerpiemy z tej współpracy wiele korzyści. Nasza marka jest rozpoznawana wśród kibiców żużlowych, których w mijającym roku na stadionach PGE Ekstraligi było ponad 600 tys. Osiągamy bardzo dobre wyniki medialne, ponieważ rozgrywki są ciekawe, emocjonujące i szeroko relacjonowane w mediach lokalnych i ogólnopolskich. Tym samym konsekwentnie realizujemy nasz cel marketingowy, którym jest sukcesywny wzrost rozpoznawalności marki PGE i dążenie do tego, aby każdy Polak chciał być naszym klientem – dodaje Henryk Baranowski.  

PGE Polska Grupa Energetyczna jest liderem na rynku energii i ciepła. Ponad 40 proc. prądu płynącego z gniazdek polskich domów i przedsiębiorstw wyprodukowały elektrownie i elektrociepłownie Grupy. Sieć linii, którymi PGE dystrybuuje energię do swoich klientów, pokrywa swoim zasięgiem niemal 40 proc. obszaru kraju, a jej długość – wynosząca ponad 280 tys. km – wystarczyłaby na 7-krotne oplecenie kuli ziemskiej na wysokości równika.

PGE Ekstraliga to Najlepsza Żużlowa Liga Świata, która zarządza rozgrywkami ligi zawodowej od 2007 roku. Spółka w porozumieniu z Polskim Związkiem Motorowym wyznacza kierunki rozwoju dyscypliny i odpowiada za  przygotowanie i realizację polityki organizacyjnej, strategię marketingową i PR.

(se)