W celu zapewnienia poprawnego działania, a także w celach statystycznych, serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie cookies na Twoim komputerze. Zasady dotyczące obsługi cookies można w dowolnej chwili zmienić w ustawieniach przeglądarki. [rozumiem. zamknij okno] x
 
Jesteś tutaj » Home » Biznes po gorzowsku »
Klaudyny, Romana, Tomasza , 18 listopada 2019

Gorzów na targach ReDI w Warszawie

2017-06-14

4. edycja targów ReDI odbyła się 7- 8 czerwca 2017 r. na PGE Narodowym w Warszawie. Nasze miasto reprezentowała dwuosobowa delegacja, a imprezę swoim patronatem objął prezydent Gorzowa Jacek Wójcicki.

medium_news_header_18717.jpg

Tegoroczne targi ReDI CEE Trade Fair for Retail Investment były miejscem spotkań deweloperów i sieci handlowych z przedstawicielami kilkunastu miast, w tym Gorzowa Wielkopolskiego, którzy prezentowali ofertę gruntów inwestycyjnych oraz lokali na wynajem w atrakcyjnych lokalizacjach. Strefa Miast była również okazją do budowania dobrych relacji z samorządami, ważnych dla codziennego funkcjonowania lokali i obiektów, które znajdują się na ich terenie.

ReDI to miejsce spotkań przedstawicieli miast, deweloperów, zarządców, inwestorów oraz sieci handlowych działających i rozwijających się na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Panele dyskusyjne, które były częścią imprezy, stały się forum wymiany doświadczeń i wiedzy.
Manager ulicy Piotrkowskiej w Łodzi Piotr Kurzawski i wiceprezydent Kielc Andrzej Sygut dzielili się swoimi doświadczeniami w zakresie rewitalizacji wymarłych ulic handlowych m.in. poprzez podpatrywanie działań centrów handlowych. W swoich miastach inspirują drobne sklepy do tego, aby np. przedłużyły swoje godziny pracy oraz dały „to coś wyjątkowego”: silnie spersonalizowane podejście do klienta, kreatywność i komfort przebywania w małej skali. Ożywienie ulic handlowych dziś wiąże się w dużej mierze z rozszerzeniem działalności gastronomicznej, poprawą jakości przestrzeni, a także budową wspólnoty wśród przedsiębiorców, którzy razem mogą realizować ciekawe projekty.
 
Organizatorem wydarzenia jest Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH), największa w Polsce organizacja skupiająca firmy związane z branżą centrów oraz ulic handlowych. PRCH jest stowarzyszeniem not-for-profit, działa od 2003 roku, aktualnie zrzesza ponad 240 podmiotów. Polska Rada Centrów Handlowych jest narodowym partnerem International Council of Shopping Centers (ICSC).
 
Anna-Katarzyna Plust
Wydział Obsługi Inwestora i Biznesu UM

7017_IMG_20170607_153507_2.jpg
7019_IMG_20170607_104022_2.jpg
7020_IMG_20170607_141609_2.jpg