2015-02-11, Mija dzień
Jak informuje Wydział Organizacyjny UM, „rozpoczął się proces restrukturyzacji i optymalizacji pracy Urzędu Miasta Gorzowa”. Te działania mają na celu przygotowanie i wdrożenie nowego zadaniowego systemu pracy, wszędzie tam gdzie jest to zasadne oraz uczynić prace urzędu bardziej efektywną.
W związku z tym Gabinet Prezydenta oraz Biuro Prezydenta zostaną zlikwidowane. Powstanie Biuro Konsultacji Społecznych i Rewitalizacji oraz Biuro Prasowe. W ramach tych działań ograniczone ma być zatrudnienie lub nastąpią przesunięcia pracowników do innych jednostek organizacyjnych. Planowane są także dalsze zmiany. Działania te mają się przełożyć już wkrótce na efektywniejsze funkcjonowanie urzędu. Na wszystkie wolne stanowiska dyrektorskie będą ogłaszane konkursy. Na koniec roku, po przeprowadzonym procesie optymalizacji urzędu, zatrudnienie powinno być mniejsze. Obecnie w Urzędzie Miasta Gorzowa zatrudnionych jest 547osób.
Oto jak ma wyglądać nowa organizacja Urzędu Miasta Gorzowa:
Gorzowianie mogą wypowiedzieć się na temat programu rewitalizacji. Konsultacje właśnie ruszyły, od poniedziałku, 7 lipca.