więcej

więcej
Echogorzowa logo

wiadomości z Gorzowa i regionu, publicystyka, wywiady, sport, żużel, felietony

Jesteś tutaj » Home » Mija dzień »
Jana, Moniki, Wiktora , 21 maja 2025

Gorzowianie promują komunikację miejską

2015-05-04, Mija dzień

Miejski Zakład Komunikacji w Gorzowie rozpoczyna akcję promocyjną pod hasłem “Komunikacją miejską codziennie”. Celem akcji promocyjnej jest zachęcenie mieszkańców Gorzowa Wlkp. do regularnego, codziennego korzystania z komunikacji miejskiej.

medium_news_header_11207.jpg

Hasło akcji promocyjnej wzmocnione jest po przez zwrócenie uwagi mieszkańców na silne strony komunikacji miejskiej np. wszystkie pojazdy monitorowane, wszystkie autobusy niskopodłogowe, możliwość bezpłatnego korzystania z Internetu we wszystkich pojazdach komunikacji miejskiej, możliwość bezpłatnego pobrania na telefon komórkowy aplikacji z rozkładem jazdy, automaty biletowe we wszystkich pojazdach komunikacji miejskiej czy możliwość zakupu biletu przez telefon komórkowy.

Dodatkowo w celu wzmocnienia wiarygodności przekazu kampanii zdecydowaliśmy się na oparcie akcji promocyjnej wizerunkiem siedmiorga mieszkańców miasta Gorzowa Wlkp., którzy regularnie korzystają z komunikacji miejskiej i wyrazili zgodę na wykorzystanie ich wizerunku:

Osoby, których wizerunek wykorzystano w akcji promocyjnej:

- Aleksandra Franc (współzałożycielka portalu Mamy w Gorzowie),

- Cezary Żołyński (aktor Teatru im. J. Osterwy),

- Anna i Sławomir Hładka (właściciele Serwisu Samochodowego – Bosch Serwis Hładka),

-  Jacek Dreczka (dziennikarz Telewizji Polskiej),

- Anna Pilkiewicz (dziennikarz Telewizji Tele-Top),

- Sylwia Beech (Dyrektor MCK),

- Roman Błaszczak (dziennikarz Radia Plus Gorzów 100,7 FM).

W ramach akcji promocyjnej „Komunikacją miejską codziennie” Miejski Zakład Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim nawiązał współpracę z portalem „Mamy w Gorzowie”, dzięki tej współpracy prowadzona będzie kontrola funkcjonowania komunikacji miejskiej na zasadzie tzw. tajemniczego klienta.

W ramach akcji promocyjnej specjalnie opracowane plakaty eksponowane będą na:

W ostatnim etapie działań związanych z akcją promocyjną tj. w drugiej połowie roku 2015 w ramach współpracy z portalem „Mamy w Gorzowie” opracowany zostanie blog tajemniczego klienta, dzięki któremu każdy będzie mógł przeczytać jak przebiegała tzw. tajemniczemu klientowi podróż komunikacją miejską.

Marcin Pejski

Rzecznik Prasowy MZK

X

Napisz do nas!

wpisz kod z obrazka

W celu zapewnienia poprawnego działania, a także w celach statystycznych i na potrzeby wtyczek portali społecznościowych, serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie cookies na Twoim komputerze. Zasady dotyczące obsługi cookies można w dowolnej chwili zmienić w ustawieniach przeglądarki.
Zrozumiałem, nie pokazuj ponownie tego okna.
x