2015-05-04, Mija dzień
Miejski Zakład Komunikacji w Gorzowie rozpoczyna akcję promocyjną pod hasłem “Komunikacją miejską codziennie”. Celem akcji promocyjnej jest zachęcenie mieszkańców Gorzowa Wlkp. do regularnego, codziennego korzystania z komunikacji miejskiej.
Hasło akcji promocyjnej wzmocnione jest po przez zwrócenie uwagi mieszkańców na silne strony komunikacji miejskiej np. wszystkie pojazdy monitorowane, wszystkie autobusy niskopodłogowe, możliwość bezpłatnego korzystania z Internetu we wszystkich pojazdach komunikacji miejskiej, możliwość bezpłatnego pobrania na telefon komórkowy aplikacji z rozkładem jazdy, automaty biletowe we wszystkich pojazdach komunikacji miejskiej czy możliwość zakupu biletu przez telefon komórkowy.
Dodatkowo w celu wzmocnienia wiarygodności przekazu kampanii zdecydowaliśmy się na oparcie akcji promocyjnej wizerunkiem siedmiorga mieszkańców miasta Gorzowa Wlkp., którzy regularnie korzystają z komunikacji miejskiej i wyrazili zgodę na wykorzystanie ich wizerunku:
Osoby, których wizerunek wykorzystano w akcji promocyjnej:
- Aleksandra Franc (współzałożycielka portalu Mamy w Gorzowie),
- Cezary Żołyński (aktor Teatru im. J. Osterwy),
- Anna i Sławomir Hładka (właściciele Serwisu Samochodowego – Bosch Serwis Hładka),
- Jacek Dreczka (dziennikarz Telewizji Polskiej),
- Anna Pilkiewicz (dziennikarz Telewizji Tele-Top),
- Sylwia Beech (Dyrektor MCK),
- Roman Błaszczak (dziennikarz Radia Plus Gorzów 100,7 FM).
W ramach akcji promocyjnej „Komunikacją miejską codziennie” Miejski Zakład Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim nawiązał współpracę z portalem „Mamy w Gorzowie”, dzięki tej współpracy prowadzona będzie kontrola funkcjonowania komunikacji miejskiej na zasadzie tzw. tajemniczego klienta.
W ramach akcji promocyjnej specjalnie opracowane plakaty eksponowane będą na:
W ostatnim etapie działań związanych z akcją promocyjną tj. w drugiej połowie roku 2015 w ramach współpracy z portalem „Mamy w Gorzowie” opracowany zostanie blog tajemniczego klienta, dzięki któremu każdy będzie mógł przeczytać jak przebiegała tzw. tajemniczemu klientowi podróż komunikacją miejską.
Marcin Pejski
Rzecznik Prasowy MZK
Podczas gdy na scenach Międzynarodowego Festiwalu Folk Farbor trwały występy, taneczna energia i barwy Senegalu dotarły także tam, gdzie nie każdy mógł wybrać się na festiwal.