2015-05-04, Mija dzień
Miejski Zakład Komunikacji w Gorzowie rozpoczyna akcję promocyjną pod hasłem “Komunikacją miejską codziennie”. Celem akcji promocyjnej jest zachęcenie mieszkańców Gorzowa Wlkp. do regularnego, codziennego korzystania z komunikacji miejskiej.
Hasło akcji promocyjnej wzmocnione jest po przez zwrócenie uwagi mieszkańców na silne strony komunikacji miejskiej np. wszystkie pojazdy monitorowane, wszystkie autobusy niskopodłogowe, możliwość bezpłatnego korzystania z Internetu we wszystkich pojazdach komunikacji miejskiej, możliwość bezpłatnego pobrania na telefon komórkowy aplikacji z rozkładem jazdy, automaty biletowe we wszystkich pojazdach komunikacji miejskiej czy możliwość zakupu biletu przez telefon komórkowy.
Dodatkowo w celu wzmocnienia wiarygodności przekazu kampanii zdecydowaliśmy się na oparcie akcji promocyjnej wizerunkiem siedmiorga mieszkańców miasta Gorzowa Wlkp., którzy regularnie korzystają z komunikacji miejskiej i wyrazili zgodę na wykorzystanie ich wizerunku:
Osoby, których wizerunek wykorzystano w akcji promocyjnej:
- Aleksandra Franc (współzałożycielka portalu Mamy w Gorzowie),
- Cezary Żołyński (aktor Teatru im. J. Osterwy),
- Anna i Sławomir Hładka (właściciele Serwisu Samochodowego – Bosch Serwis Hładka),
- Jacek Dreczka (dziennikarz Telewizji Polskiej),
- Anna Pilkiewicz (dziennikarz Telewizji Tele-Top),
- Sylwia Beech (Dyrektor MCK),
- Roman Błaszczak (dziennikarz Radia Plus Gorzów 100,7 FM).
W ramach akcji promocyjnej „Komunikacją miejską codziennie” Miejski Zakład Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim nawiązał współpracę z portalem „Mamy w Gorzowie”, dzięki tej współpracy prowadzona będzie kontrola funkcjonowania komunikacji miejskiej na zasadzie tzw. tajemniczego klienta.
W ramach akcji promocyjnej specjalnie opracowane plakaty eksponowane będą na:
W ostatnim etapie działań związanych z akcją promocyjną tj. w drugiej połowie roku 2015 w ramach współpracy z portalem „Mamy w Gorzowie” opracowany zostanie blog tajemniczego klienta, dzięki któremu każdy będzie mógł przeczytać jak przebiegała tzw. tajemniczemu klientowi podróż komunikacją miejską.
Marcin Pejski
Rzecznik Prasowy MZK
Czy w Gorzowie jest szansa na wprowadzenie systemu identyfikacji koszy na śmieci? O taką możliwość zapytały prezydenta radne w trosce o czystość i estetykę miasta.