2018-01-25, Mija dzień
W ciągu roku od otwarcia wyremontowanej sali obsługi w głównej siedzibie Urzędu Miasta przy ulicy Sikorskiego odwiedziło ją prawie sto tysięcy (94 705 osób) gorzowian.
Najwięcej interesantów (45 021 osób) odebrało nowy dowód osobisty, czy załatwiało sprawy meldunkowe (13 361 osób). 8 143 osoby odebrały Kartę Seniora, a 955 Kartę Dużej Rodziny.
Rosnącym zainteresowaniem (6 544 petentów) cieszy się stanowisko Wydziału Komunikacji, gdzie m.in. zarejestrowano prawie cztery tysiące (3970) pojazdów. Stanowiska Wydziału Obsługi Inwestora i Biznesu, głównie w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, odwiedziło 9 257 osób. Podatki i opłaty to powody, dla których salę obsługi w UM odwiedziło ponad 11 tysięcy (11 424) interesantów.
Hol – sala obsługi Urzędu Miasta po generalnym remoncie została otwarta 23 stycznia 2017 roku. Dla wygody interesantów i usprawnienia kolejności ich przyjmowania wprowadzono elektroniczny system zarządzania kolejką. Powstało też miejsce dla małych dzieci. Sala obsługi posiada zaplecze socjalne dla pracowników oraz pomieszczenie przewidziane do indywidualnych rozmów. Jest także miejsce dla matek z małymi dzieci.
Od początku tego roku w sali obsługi zamontowano interaktywną tablicę. Na ekranie znaleźć można ogłoszenia o przetargach, naborach czy licytacjach. Informacje podzielone są na kategorie, co ułatwia odnalezienie tej konkretnej.
Sala obsługi jest czynna w systemie dwuzmianowym: od godziny 7.30 do godziny 17.00 - od poniedziałku do czwartku, a w piątki od godziny 7.30 do 15.30.
Dariusz Wieczorek
Wydział Promocji i Informacji UM
Fot. Bartłomiej Nowosielski
Już 2 maja, w Dzień Flagi Rzeczypospolitej Polskiej, Gorzów ponownie zamieni się w morze biało-czerwonych barw.