2020-09-04, Mija dzień
Ruszyły prace nad budżetem miasta na przyszły rok. Mieszkańcy mają szansę wziąć w nich udział wysyłając swoje pomysły na zagospodarowanie „miejskiej kasy”. Do 25 września należy wysłać wniosek z opisem inwestycji lub przedsięwzięcia, które zgłaszamy do realizacji na przyszły rok.
Poniżej szczegóły:
Ogłoszenie w sprawie prac nad projektem budżetu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego na 2021 rok
Prezydent Miasta Gorzowa Wielkopolskiego informuje, że trwa procedura przygotowania projektu uchwały budżetowej na 2021 rok i istnieje możliwość składania propozycji zadań do realizacji w 2021 roku w zakresie zadań własnych gminy i powiatu, o których mowa
w ustawie o samorządzie gminnym i ustawie o samorządzie powiatowym.
Wniosek winien zawierać dane korespondencyjne wnioskodawcy, opis zadania oraz podpis wnioskodawcy. Wnioski można składać w każdym czasie, z tym że złożenie wniosku do 25 września 2020 roku zwiększy szanse ujęcia zgłoszonego zadania w projekcie budżetu miasta na 2021 rok.
Sposób składania wniosków: zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.
Adres korespondencyjny:
Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
Kancelaria Ogólna
Ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wielkopolski
mail:kancelaria@um.gorzow.pl
fax: 957355670
Jacek Wójcicki
Prezydent Miasta
Widać już zarys budynku przyszłego centrum opiekuńczo-mieszkalnego. Inwestycję za ponad 6 mln złotych realizuje firma Drew -Plast, która na wykonanie prac ma czas do końca stycznia przyszłego roku.