2022-09-21, Mija dzień
Przypominamy, że trwa procedura przygotowania projektu uchwały budżetowej na 2023 rok.
Istnieje możliwość składania propozycji zadań do realizacji w 2023 roku w zakresie zadań własnych gminy i powiatu, o których mowa w ustawie o samorządzie gminnym i ustawie o samorządzie powiatowym.
Wniosek powinien zawierać dane korespondencyjne wnioskodawcy, opis zadania oraz podpis wnioskodawcy.
Wnioski można składać w każdym czasie, z tym że złożenie wniosku do 23 września br. zwiększy szanse na ujęcia zgłoszonego zadania w projekcie budżetu miasta na przyszły rok.
Sposób składania wniosków: zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego.
Adres korespondencyjny:
Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
Kancelaria Ogólna
ul. Sikorskiego 4
66-400 Gorzów Wielkopolski
mail: kancelaria@um.gorzow.pl
fax: 957355670
Wydział Promocji i Informacji
W Gorzowie tegoroczne matury rozpoczną się w poniedziałek, 5 maja i potrwają do 24 maja.