więcej

więcej
Echogorzowa logo

wiadomości z Gorzowa i regionu, publicystyka, wywiady, sport, żużel, felietony

Jesteś tutaj » Home » Mija dzień »
Floriana, Michała, Moniki , 4 maja 2025

Najważniejsza jest współpraca z mieszkańcami

2022-12-15, Mija dzień

Już od ponad trzech miesięcy miejska spółka Inneko realizuje zadanie odbioru i zagospodarowania odpadów z rejonu całego Gorzowa w ramach nowo zawartej umowy.

medium_news_header_35548.jpg
Fot. INNEKO

Oprócz zatrudnienia nowych pracowników, zakupu pojemników na odpady oraz śmieciarek, spółka postawiła na lepszą komunikację z mieszkańcami. Z myślą o gorzowianach przy ul. Podmiejskiej powstało Biuro Obsługi Klienta oraz specjalna infolinia.    

Rozszerzenie działalności Inneko o odbiór odpadów z północnej części Gorzowa, czyli osiedli: Górczyn, Manhattan, Dolinki, Piaski było dużym, logistycznie skomplikowanym wyzwaniem.

- Sektor II obejmuje północną część miasta, w której znajduje się 2622 nieruchomości jednorodzinne, 548 wielorodzinnych, w tym 115 powyżej 10 kondygnacji i 109 tzw. mieszanych, 4 gniazda pojemników półpodziemnych oraz 13 aptek. To obszar 86 km2 – wylicza Małgorzata Szyndel, kierownik ds. transportu i logistyki.

Podobny obszar stanowi sektor III, czyli południowa część miasta.

- Tutaj mamy 3553 nieruchomości jednorodzinne, 1189 wielorodzinnych, w tym 51 powyżej 10 kondygnacji i 249 mieszanych, 1 gniazdo pojemników podziemnych oraz 25 aptek – dodaje M. Szyndel.

Do obsługi tak dużego zadania Inneko musiało z wyprzedzeniem zaplanować wzmocnienie swoich dotychczasowych zasobów.

- Zakupiliśmy nowe pojazdy oraz ponad 22 tysiące pojemników na odpady. Ze względu na to, że nie mieliśmy możliwości odkupienia ich od poprzedniego operatora, zdecydowaliśmy że nowe dostarczymy mieszkańcom z wyprzedzeniem. Dzięki temu zyskaliśmy szansę zapewnienia ciągłość odbioru odpadów. Zorganizowaliśmy w tym celu dużą akcje informacyjną – komentuje Łukasz Marcinkiewicz, prezes Inneko.

 Już w sierpniu dla mieszkańców zabudowań jednorodzinnych sektora II i III, dostarczono około 6 tysięcy pakietów startowych z workami i nowymi harmonogramami odbioru odpadów. Pełną para ruszyło też Biuro Obsługi Klienta, czynne od godziny 8.00 do 18.00. Aktywna jest też infolinia 95 712-50-69. Każde zgłoszenie jest analizowane, a w przypadku nierozpoznanych lokalizacji, kontrola przeprowadzana jest w terenie. Pracownicy Inneko kontaktują się też z administratorem nieruchomości.

- Dla nas 1 września jest symboliczną datą, która otworzyła nowy rozdział w działalności Inneko. Mamy jednak świadomość, że jest to proces, który wymaga stałego zaangażowania i doskonalenia. Najważniejsza jest dla nas współpraca z mieszkańcami, reagowanie na pojawiające się zgłoszenia, ich weryfikacja i skuteczne działanie – dodaje prezes Łukasz Marcinkiewicz. 

Biuro Obsługi Klienta mieści się przy ulicy Podmiejskiej 20. Dla zapewnienia sprawnej realizacji odbioru odpadów z całego rejonu Gorzowa, spółka Inneko, zatrudniła 25 nowych pracowników.

(red)

Artykuł sponsorowany
X

Napisz do nas!

wpisz kod z obrazka

W celu zapewnienia poprawnego działania, a także w celach statystycznych i na potrzeby wtyczek portali społecznościowych, serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie cookies na Twoim komputerze. Zasady dotyczące obsługi cookies można w dowolnej chwili zmienić w ustawieniach przeglądarki.
Zrozumiałem, nie pokazuj ponownie tego okna.
x