2024-06-11, Mija dzień
Prezydent Miasta co roku do 31 maja przedstawia Radzie Miasta raport o stanie miasta.
Raport to podsumowanie działalności Prezydenta Miasta w poprzednim roku, prezentowany publicznie na sesji absolutoryjnej Rady Miasta. W debacie nad raportem mogą brać udział mieszkańcy miasta.
Zgłoszenie składa się najpóźniej w przeddzień terminu, na który zwołana została sesja, podczas której raport jest przedmiotem obrad. Przewodniczący Rady udziela mieszkańcom głosu w kolejności zgłoszeń.Mieszkaniec Gorzowa Wielkopolskiego, który jest zainteresowany zabraniem głosy na sesji w debacie nad raportem, musi uzyskać pisemne poparcie co najmniej 50 osób (mieszkańców miasta). W debacie może zabrać głos 15 mieszkańców.
Sesja Rady Miasta Gorzowa Wlkp. poświęcona rozpatrzeniu raportu o stanie miasta za rok 2023 zaplanowana jest na 18 czerwca 2024 r. Komunikat o zwołaniu przez przewodniczącego Rady Miasta sesji został opublikowany na stronie miasta i BIP.
Mieszkańcy wyrażający chęć udziału w debacie nad raportem o stanie miasta, po uzyskaniu poparcie 50 osób (mieszkańców miasta), składają wniosek do Przewodniczącego Rady Miasta (w sali obsługi UM przy ul. Sikorskiego 4 lub w BRM) najpóźniej w przeddzień sesji, tj. do poniedziałku 17 czerwca. We wniosku należy podać telefon kontaktowy lub adres poczty elektronicznej.
Po ustaleniu przez przewodniczącego Rady Miasta listy osób do zabrania głosu w debacie, pracownicy Urzędu Miasta (Biura Rady Miasta) skontaktują się za pośrednictwem wskazanego numeru telefonu lub adresu poczty elektronicznej.
Raport znajduje się TUTAJ.
Biuro Rady Miasta
Już 2 maja, w Dzień Flagi Rzeczypospolitej Polskiej, Gorzów ponownie zamieni się w morze biało-czerwonych barw.