2024-06-11, Mija dzień
Prezydent Miasta co roku do 31 maja przedstawia Radzie Miasta raport o stanie miasta.
Raport to podsumowanie działalności Prezydenta Miasta w poprzednim roku, prezentowany publicznie na sesji absolutoryjnej Rady Miasta. W debacie nad raportem mogą brać udział mieszkańcy miasta.
Zgłoszenie składa się najpóźniej w przeddzień terminu, na który zwołana została sesja, podczas której raport jest przedmiotem obrad. Przewodniczący Rady udziela mieszkańcom głosu w kolejności zgłoszeń.Mieszkaniec Gorzowa Wielkopolskiego, który jest zainteresowany zabraniem głosy na sesji w debacie nad raportem, musi uzyskać pisemne poparcie co najmniej 50 osób (mieszkańców miasta). W debacie może zabrać głos 15 mieszkańców.
Sesja Rady Miasta Gorzowa Wlkp. poświęcona rozpatrzeniu raportu o stanie miasta za rok 2023 zaplanowana jest na 18 czerwca 2024 r. Komunikat o zwołaniu przez przewodniczącego Rady Miasta sesji został opublikowany na stronie miasta i BIP.
Mieszkańcy wyrażający chęć udziału w debacie nad raportem o stanie miasta, po uzyskaniu poparcie 50 osób (mieszkańców miasta), składają wniosek do Przewodniczącego Rady Miasta (w sali obsługi UM przy ul. Sikorskiego 4 lub w BRM) najpóźniej w przeddzień sesji, tj. do poniedziałku 17 czerwca. We wniosku należy podać telefon kontaktowy lub adres poczty elektronicznej.
Po ustaleniu przez przewodniczącego Rady Miasta listy osób do zabrania głosu w debacie, pracownicy Urzędu Miasta (Biura Rady Miasta) skontaktują się za pośrednictwem wskazanego numeru telefonu lub adresu poczty elektronicznej.
Raport znajduje się TUTAJ.
Biuro Rady Miasta
Na czwartek, 10 lipca przypada trzecia rocznica śmierci Anieli Widery – wieloletniej właścicielki kultowej kawiarni Letnia.