2025-08-11, Mija dzień
Przypominamy, 13 sierpnia to ważna data dla osób, których zadania złożone w ramach Budżetu Obywatelskiego 2026 uzyskały ocenę negatywną.
Do tego dnia można bowiem składać pisemne odwołania do Prezydenta Miasta.
Z wykazem zaopiniowanych zadań można zapoznać się na platformie gorzow.wdialogu.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej. Warto zapoznać się także z uzasadnieniem opinii negatywnej a w razie potrzeby uzyskania dodatkowych wyjaśnień, skontaktować się z wydziałem, który merytorycznie weryfikował zadanie. Nazwa wydziału oraz numer kontaktowy są podane każdorazowo przy treści uzasadnienia.
W pozostałych przypadkach zapraszamy do kontaktu z Wydziałem Konsultacji, Rewitalizacji i Współpracy z NGO, tel. 95 7 355 591, e-mail: wrk@um.gorzow.pl.
Odpowiedzi na złożone odwołania zostaną udzielone najpóźniej na 7 dni przed terminem spotkania dla kategorii, której dotyczy projekt. Z harmonogramem spotkań można zapoznać się w zakładce poświęconej bieżącej edycji budżetu obywatelskiego.
Wydział Konsultacji, Rewitalizacji i Współpracy z NGO
Przypominamy, 13 sierpnia to ważna data dla osób, których zadania złożone w ramach Budżetu Obywatelskiego 2026 uzyskały ocenę negatywną.