Echogorzowa logo

wiadomości z Gorzowa i regionu, publicystyka, wywiady, sport, żużel, felietony

Jesteś tutaj » Home » Sport »
Estery, Kiry, Rudolfa , 7 lipca 2025

Dobry wynik zachęca sponsorów

2014-10-23, Sport

Każdy sukces sportowy w dzisiejszych realiach w dużej mierze zależy od możliwości finansowych. A pieniądze, potrzebna na działalność, najczęściej można zdobyć tylko poprzez intensywne działania marketingowe. Wiceprezes gorzowskiej Stali Michał Kugler, podsumowując kończący się sezon pod względem funkcjonowania w Stali Business Speedway Clubu, wskazuje iż bieżący rok zapisze się w historii jako jeden z najlepszych okresów dla sponsorskiego zrzeszenia Stali.

medium_news_header_9224.jpg

* Sezon 2014 był bardzo udany dla drużyny Stali. Żużlowcy wywalczyli dla Gorzowa tytuł drużynowego mistrza Polski. Czy bieżący rok jest równie udany dla Business Speedway Clubu? – pytamy się prezesa Michała Kuglera.
- Myślę, że jest to jeden z najlepszych sezonów dla Business Speedway Clubu. BSC cały czas się rozrasta, dołączają kolejne firmy. Co ważne, to nie tylko firmy z Gorzowa i okolic, ale też z całej Polski. Dla przykładu podam, że w tym tygodniu podpisaliśmy umowę z partnerem z Lublina. Firmy cały czas współpracują ze sobą w ramach BSC i są zadowolone z członkowstwa i udziału w naszym projekcie. Uważam, że 2014 był bardzo dobrym rokiem. Oczywiście wyniki sportowe i działania BSC idą nieco osobnymi torami, ale nie ukrywajmy, że członkowie BSC są wielkimi miłośnikami sportu żużlowego. Dobry wynik sportowy pozwala nam łatwiej poszerzać grono i działanie BSC.
* Czy sukces, jakim jest zdobycie tytułu drużynowego mistrza Polski po 31 latach, już przyczynia się do rozwoju BSC?
- Z jednej strony tak, ale z drugiej nasza praca jest coraz bardziej intensywna. Z naszym najnowszym partnerem porozumieliśmy się przy okazji Grand Prix Polski w Toruniu. Ludzie wiedzą, że BSC to największe tego typu zrzeszenie przy organizacji sportowej w kraju. Dochodzą do nich informacje o korzyściach płynących z uczestnictwa w BSC. A stosunkowo ta najmniejsza opłata sponsorska jest niewielka w stosunku do tego, co staramy się dawać naszym sponsorom i jak staramy się ich promować.
* Jakie są plany Stali wobec BSC na zbliżający się okres zimowy?
- Chcemy cały czas rozwijać BSC, by poczet członków był coraz większy. Zdobyliśmy tytuł DMP, a apetyt rośnie w miarę jedzenia. Na pewno podobny wynik chcielibyśmy osiągnąć w przyszłym sezonie, a wiąże się to z finansami. W Stali nie ma jednego, tytularnego sponsora. Budżet klubu składa się ze wsparcia wszystkich członków BSC. Oczekiwania są duże, niedawno ogłosiliśmy, że ruszamy z nową sekcją i zespołem piłki ręcznej. Plany są ambitne, więc finanse będą potrzebne. W BSC mamy ciągle pełne ręce roboty, chcemy go rozwijać, zbierać kolejne referencje. Chcemy, by kolejne firmy pozwoliły sobie pomóc w biznesie i zabłysnąć. Myślę, że współpraca w ramach BSC to obopólna korzyść - dla Stali i sponsorów.
* Ewentualni sponsorzy piłki ręcznej również wejdą w ramy BSC?
- Zgadza się. Jeżeli chcecie państwo dać sobie szansę na rozwój firmy oraz pozyskanie nowych rynków i kontaktów, zapraszamy serdecznie wszystkich do współpracy.
(sg)
 

X

Napisz do nas!

wpisz kod z obrazka

W celu zapewnienia poprawnego działania, a także w celach statystycznych i na potrzeby wtyczek portali społecznościowych, serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie cookies na Twoim komputerze. Zasady dotyczące obsługi cookies można w dowolnej chwili zmienić w ustawieniach przeglądarki.
Zrozumiałem, nie pokazuj ponownie tego okna.
x