Echogorzowa logo

wiadomości z Gorzowa i regionu, publicystyka, wywiady, sport, żużel, felietony

Jesteś tutaj » Home » Prosto z miasta »
Kamili, Kamila, Marcelego , 14 lipca 2024

Gorzów, tu warto zostać! Przed nami publikacja filmów

2024-06-21, Prosto z miasta

Były bilbordy i plakaty, teraz czas na filmy. Kolejna część kampanii „ZOSTAJĘ” to realizacja i publikacja krótkich filmów z udziałem jej ambasadorów.

medium_news_header_40607.jpg
Fot. Bartłomiej Nowosielski/UM

Przez najbliższe trzy tygodnie, każdego dnia w mediach społecznościowych Miasta Gorzowa będziemy publikować krótkie historie filmowe o ludziach z Gorzowa i z Gorzowem związanych.

To 18 filmów z udziałem 20 osób - bohaterów kampanii „ZOSTAJĘ”, której realizację rozpoczęliśmy na początku roku. Pierwszym etapem była prezentacja hasła, kolejnym prezentacja osób, które pod  hasłem „Zostaję” w pełni się podpisują. To ludzie, którzy w Gorzowie są z wyboru lub urodzenia, a Gorzów stanowi dla nich doskonałe miejsce do życia, realizacji pasji, marzeń i tu zdecydowali się zostać.

Przez blisko dwa miesiące z udziałem ambasadorów realizowaliśmy krótkie filmy, w których prezentowaliśmy ich sylwetki. Mieli szansę przedstawić się, powiedzieć skąd pochodzą i dlaczego zdecydowali się na pozostanie w Gorzowie. Za każdym z nich stoi inna ciekawa historia. Grono ambasadorów jest bowiem bardzo różnorodne. To przedstawiciele świata muzyki, filmu, sztuki, nauki, sportu i biznesu. Za scenariusz i produkcję filmów odpowiedzialny jest Piotr Adamowicz z Alchemii Obrazu.

Od 21 czerwca, przez kolejne dni tygodnia (od poniedziałku do piątku) w mediach społecznościowych Miasta Gorzowa (Facebook i Instagram) będziemy prezentować kolejne sylwetki ambasadorów projektu.

Prasowa premiera filmów odbyła się podczas specjalnej konferencji prasowej z udziałem ambasadorów. To była również okazja, by poznać bliżej ludzi, którzy w Gorzowie zdecydowali się zostać i są szczęśliwi.

Najważniejsi w kampanii „ZOSTAJĘ” są ludzie, ich perspektywa Gorzowa jako miasta doskonałego do życia. Z tym komunikatem pragniemy dotrzeć do mieszkańców Gorzowa, by jeszcze bardziej docenili miejsce w którym żyją, zobaczyli je oczami ludzi szczęśliwych i przekonanych, że żyją w najlepszym miejscu. 

- Nasi ambasadorowie już to zrobili, zobaczyli Gorzów, doskonale się w im odnaleźli, a teraz swoim entuzjazmem chcą się podzielić z innymi - powiedziała dyrektor Wydziału Promocji i Informacji UM Marta Liberkowska.

W projekcie „Zostaję” Gorzów jest „opowiedziany” argumentami jego bohaterów; Włocha który zdecydował się zamieszkać tu po ponad 40 latach spędzonych w Rzymie, Irlandczyka, który trafił do Gorzowa przypadkiem, zakochał się i został, a dziś jest ojcem dwumiesięcznego gorzowianina, dziewczyn z Łodzi, Warszawy i Obornik Wielkopolskich, które miały możliwość wyboru każdego innego miejsca w Polsce i na świecie, a trafiły do Gorzowa i wielu innych. To również Gorzowianie z urodzenia, którzy podróżują, bywają w wielu miejscach na świecie i zawsze wracają do „domu” do Gorzowa.

- Ich argumenty, dotyczące naszego miasta to najcenniejsza promocja. Żadne bowiem inne działania, żadne akcje i kampanie nie wypromują miasta lepiej niż jego szczęśliwi mieszkańcy. Kampania „ZOSTAJĘ” to nie jest reklama Gorzowa jako produktu, to opowieść o stylu życia, o możliwościach, o pasji i szczęściu - podkreśla Liberkowska.

0.IMG_3071_www-002.jpg
1.IMG_3078_www-002.jpg
2.IMG_3085_www-002.jpg
3.IMG_3094_www-002.jpg
4.IMG_3100_www-002.jpg
5.IMG_3109_www.jpg
6.IMG_3128_www-002.jpg
7.IMG_3138_www.jpg
8.IMG_3142_www.jpg
9.IMG_3155_www-002.jpg
10.IMG_3162_www.jpg
11.IMG_3165_www.jpg
12.IMG_3194_www.jpg
13.IMG_3211_www.jpg
14.IMG_3224_www.jpg
15.IMG_3232_www.jpg
16.IMG_3245_www-002.jpg
17.IMG_3319_www-002.jpg
18.IMG_3328_www-002.jpg
19.IMG_3344_www-002.jpg
20.IMG_3355_www-003.jpg
21.IMG_3359_www-003.jpg
22.IMG_3382_www-003.jpg
23.IMG_3404_www-003.jpg
0
01234567891011121314151617181920212223

 

Publikacja filmów zaplanowana jest w gorzowskich  social mediach, filmy będą prezentowane również przed koncertami na scenie „Dobry wieczór Gorzów”, a przez cały lipiec, część  z  nich, będzie można obejrzeć na antenie telewizji ogólnopolskich TVN, TVN24, TTV i Eurosport. To w ramach umowy i pakietu promocyjnego dla Miasta, jako organizatora Speedway Grand Prix na żużlu.

Lista ambasadorów projektu „ZOSTAJĘ”

Wydział Promocji i Informacji

Foto: Bartłomiej Nowosielski


 

X

Napisz do nas!

wpisz kod z obrazka

W celu zapewnienia poprawnego działania, a także w celach statystycznych i na potrzeby wtyczek portali społecznościowych, serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie cookies na Twoim komputerze. Zasady dotyczące obsługi cookies można w dowolnej chwili zmienić w ustawieniach przeglądarki.
Zrozumiałem, nie pokazuj ponownie tego okna.
x