więcej

więcej
Echogorzowa logo

wiadomości z Gorzowa i regionu, publicystyka, wywiady, sport, żużel, felietony

Jesteś tutaj » Home » Trzy pytania do... »
Dionizego, Kaliksta, Szczepana , 26 grudnia 2025

Najważniejsza jest odbudowa dobrego postrzegania klubu

2025-12-26, Trzy pytania do...

Trzy pytania do Ireneusza Macieja Zmory, byłego prezesa Stali Gorzów, obecnie przewodniczącego klubu radnych Platformy Obywatelskiej

medium_news_header_45487.jpg
Fot. UM w Gorzowie

- Niedawno dobiegło kompletowanie składu Stali Gorzów na przyszły sezon. Jak pan ocenia siłę sportową gorzowskiego zespołu?

- Podoba mi się ta drużyna. Uważam, że jest ona uszyta na miarę możliwości finansowych klubu. Jest to zespół złożony z ciekawych, perspektywicznych zawodników, którzy mogą być fundamentem do budowy jeszcze silniejszej drużyny w kolejnych latach. Praktycznie wszyscy, którzy znaleźli się w zespole, to młodzi i waleczni zawodnicy.

- W klubie nastąpiły duże zmiany nie tylko w zespole, ale też w zarządzie klubu. Przed jakimi najważniejszymi zadaniami stanie teraz nowy zarząd złożonych z największych udziałowców klubu?

-  Najważniejszym dla nich zadaniem będzie zbudowanie solidnego budżetu. Wiadomo, że największe rezerwy tkwią w przychodach od sponsorów i ze sprzedaży biletów. Zarząd musi teraz tak zbudować struktury klubu, żeby wykrzesać z pracujących tam ludzi największy potencjał marketingowo-handlowy. I nie mówię tutaj o pozyskiwaniu środków finansowych jedynie w samym Gorzowie. Trzeba wyjść na zewnątrz i na nowo zacząć pozyskiwać sponsorów działających na większym obszarze niż tylko na lokalnym rynku.

- Fajnie zapewne to się mówi, ale co trzeba tak naprawdę zrobić, żeby ten potencjał wykorzystać, żeby na nowo pojawiła się moda na Stal? Powiedzmy uczciwie, że obecnie o Stali jak się mówi, to najczęściej źle lub bardzo źle?

- Trzeba umiejętnie połączyć marketing ze sprzedażą oraz z PR-em. Dzisiaj najważniejsza jest odbudowa dobrego postrzegania klubu na zewnątrz. Klub musi na nowo zacząć przyciągać, musi być uznawany za wartościowy produkt, który chcą nabyć potencjalni reklamodawcy. Trzeba odwrócić obecną tendencję i o klubie trzeba zacząć mówić już tylko dobrze lub bardzo dobrze. 

RB

X

Napisz do nas!

wpisz kod z obrazka

W celu zapewnienia poprawnego działania, a także w celach statystycznych i na potrzeby wtyczek portali społecznościowych, serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie cookies na Twoim komputerze. Zasady dotyczące obsługi cookies można w dowolnej chwili zmienić w ustawieniach przeglądarki.
Zrozumiałem, nie pokazuj ponownie tego okna.
x