Echogorzowa logo

wiadomości z Gorzowa Wlkp., publicystyka, sport, żużel, felietony, blogi

Jesteś tutaj » Home » Zakład Gospodarki Mieszkaniowej »
Gustawa, Kariny, Stefana , 2 sierpnia 2021

Do ZGM już można osobiście

2021-06-12, Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

Od początku czerwca do pracy stacjonarnej powrócił Zakład Gospodarki Mieszkaniowej oraz Administracje Domów Mieszkalnych. To kolejny powrót po drugim lockdownie.

medium_news_header_30634.jpg
Fot. Robert Borowy

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej wznowił działalność stacjonarną, co oznacza, że znów mieszkańcy ze swoimi sprawami mogą pójść osobiście do biur ZGM oraz do Administracji Domów Mieszkalnych.

Praca trwała cały czas

Pomimo lockdownów – pierwszego w marcu 2020 i ponownego na przełomie roku, ZGM oraz wszystkie Administracje Domów Mieszkalnych pracowały normalnym trybem. Jedyną zmianą było to, że kontakt odbywał się przez telefon lub drogą mailową. ZGM uruchomił także specjalne skrzynki podawcze do kontaktu i odbierania pism do siebie.

Także zebrania Wspólnot Mieszkalnych odbywały się drogą listowna. Jak tłumaczy dyrektor ZGM – Covid nie mógł stanąć na przeszkodzie normalnej pracy, trzeba było znaleźć sposoby, aby nie narażać zarówno pracowników, jak i samych mieszkańców.

Praca w kontakcie

Praca w kontakcie, czyli przy obecności mieszkańców załatwiających swoje sprawy osobiście, wróciła od 1 czerwca. Jednak ZGM prosi, aby pamiętając o trwającym stanie epidemii. Dlatego też prosi i apeluje o dalsze ograniczenie do minimum osobistych kontaktów z pracownikami i zachęca nadal o załatwianie spraw telefonicznie (wykaz szczegółowy telefonów na stronie www.zgm.gorzow.pl) lub korespondencyjnie w formie tradycyjnej bądź elektronicznej.

Cały czas także funkcjonują skrzynki podawcze, które znajdują się przed wejściem do naszych placówek.

ZGM przypomina, że każdy klient umówiony w celu załatwienia sprawy osobiście musi zdezynfekować dłonie lub mieć rękawiczki oraz zasłonięte usta i nos maseczką. Obsługa interesantów będzie realizowana przy zachowaniu zasady odpowiedniego odstępu (minimum 1,5 metra między osobami). Klienci przyjmowani będą wg zasady jeden klient na jeden pokój. Przy większej liczbie mieszkańców, oczekiwanie na przyjęcie odbywać powinno się na korytarzu przy zachowaniu 2 metrów odstępu.

roch

X

Napisz do nas!

W celu zapewnienia poprawnego działania, a także w celach statystycznych i na potrzeby wtyczek portali społecznościowych, serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie cookies na Twoim komputerze. Zasady dotyczące obsługi cookies można w dowolnej chwili zmienić w ustawieniach przeglądarki.
Zrozumiałem, nie pokazuj ponownie tego okna.
x