2016-10-24, Żużel
Stal Gorzów ogłasza konkurs na logo obchodów 70-lecia klubu. Przypomnijmy, okrągła rocznica powstania Stali i uroczyste obchody czekają nas już w przyszłym sezonie.
Konkurs przeznaczony jest dla osób pełnoletnich, ma charakter dobrowolny, bezpłatny, otwarty i jednoetapowy. Każdy uczestnik może złożyć maksymalnie trzy projekty. Logo ma szansę znaleźć się m.in. na: plakatach, ulotkach, nośnikach elektronicznych i w Internecie, nośnikach reklamy zewnętrznej, gadżetach promocyjno-reklamowych i być wykorzystane do celów: promocyjnych, identyfikacyjnych oraz reprezentacyjnych.
Konkurs potrwa niemal do połowy listopada. Zwycięzca - oprócz uznania i splendoru - może liczyć na nagrodę w wysokości tysiąca złotych brutto!
Pliki należy przesyłać zapisane w formacie JPG, CDR, TIFF lub PDF na płytach CD lub DVD wraz z podpisanym formularzem zgłoszeniowym (załącznik nr 1 Regulaminu) oraz podpisanym Oświadczeniem (załącznik nr 2 regulaminu) przesyłką poleconą na adres:
Stal Gorzów Wielkopolski S.A. ul. Kwiatowa 55, 66-400 Gorzów Wlkp. z dopiskiem „Marketing” lub na adres email: redakcja@stalgorzow.pl.
Termin składania prac to 13 listopada 2016 r. (decyduje data doręczenia do Organizatora). Szczegóły w regulaminie konkursowym.
§ 1. Organizator
1. Organizatorem konkursu na projekt logo obchodów 70-lecia Klubu jest STAL GORZÓW WIELKOPOLSKI S.A. z siedzibą 66-400 Gorzów Wlkp., ul. Kwiatowa 55, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Zielonej Górze VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000307090 zwana dalej „Organizatorem”, a właściwą w sprawach Konkursu komórką jest dział marketingu Stal Gorzów Wielkopolski S.A.
§ 2. Uczestnicy konkursu
1. Konkurs ma charakter otwarty i adresowany jest do wszystkich osób fizycznych, które spełnią warunki uczestnictwa zgodnie z niniejszym Regulaminem.
2. Każdy uczestnik Konkursu może złożyć maksymalnie trzy projekty.
3. Konkurs przeznaczony jest dla osób pełnoletnich
4. Konkurs ma charakter dobrowolny, bezpłatny, otwarty i jednoetapowy.
5. W Konkursie nie mogą brać udziału członkowie Komisji Konkursowej, a także członkowie ich najbliższych rodzin. Osobą najbliższą jest małżonek, wstępny, zstępny, rodzeństwo, powinowaty w tej samej linii lub stopniu, osoba pozostająca w stosunku przysposobienia oraz jej małżonek.
§ 3. Przedmiot i cel konkursu
1. Celem Konkursu jest wybranie najlepszego projektu na logo obchodów 70-lecia Klubu.
2. Jeśli Organizator tak postanowi to logo będzie wykorzystywane w związku organizacją obchodów 70-lecia Klubu i zostanie jej oficjalnym i zarejestrowanym, co m.in. wiąże się z umieszczaniem logo na: plakatach, ulotkach, nośnikach elektronicznych i w Internecie, nośnikach reklamy zewnętrznej, gadżetach promocyjno-reklamowych oraz do celów: promocyjnych, identyfikacyjnych oraz reprezentacyjnych.
Przesyłane projekty muszą również spełniać warunki :
Dopuszczalne formaty plików JPG lub TIFF w jakości min. 150 DPI, 1200 x 1200 pixeli, PDF (w krzywych), CDR (Corel Draw w wersji minimum 8.0),AI. (Adobe Ilustrator)
3. Organizator zastrzega, iż zwycięski i nagrodzony projekt decyzją Organizatora może nie zostać finalnym logo obchodów 70-lecia Klubu, co nie koliduje w żadnym wypadku z wręczeniem nagrody autorowi najlepszego zgłoszonego projektu, jak i z przeniesieniem na Organizatora majątkowych praw autorskich dotyczących zwycięskiego projektu.
4. Organizator zastrzega po uprzednim przeniesieniu odrębną umową majątkowych praw autorskich Uczestnika na Organizatora także prawo do modyfikacji całości bądź fragmentu zwycięskiego projektu w celu jego skutecznego wykorzystania.
5. Organizator gwarantuje wyłonienie i nagrodzenie zwycięscy Konkursu.
§ 4. Wymagania, jakie powinien spełniać projekt
1. Logo powinno posiadać cechy znaku czytelnego z odległości, zapadającego w pamięć.
2. Projekt logo musi być dziełem samodzielnym i oryginalnym.
3. Do Konkursu mogą być zgłaszane wyłącznie projekty, które nie brały udziału w innych konkursach.
§ 5. Warunki uczestnictwa w konkursie
1. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest dostarczenie w sposób i w terminie określonym w § 6, projektu zgodnego z wymaganiami określonymi w § 4 niniejszego Regulaminu.
2. Uczestnik Konkursu składa oświadczenie o spełnieniu wszystkich warunków uczestnictwa w konkursie w treści załącznika nr 2.
§ 6. Termin i miejsce nadsyłania prac konkursowych
Pliki należy przesyłać zapisane w formacie JPG,CDR,TIFF lub PDF na płytach CD lub DVD wraz z podpisanym formularzem zgłoszeniowym (załącznik nr 1 Regulaminu) oraz podpisanym Oświadczeniem (załącznik nr 2 regulaminu) przesyłką poleconą na adres:
Stal Gorzów Wielkopolski S.A. ul. Kwiatowa 55, 66-400 Gorzów Wlkp. z dopiskiem „Marketing” lub na adres email: redakcja@stalgorzow.pl.
Termin składania prac to 13 listopad 2016 r. (decyduje data doręczenia do Organizatora).
Projekty złożone po terminie wskazanym powyżej nie będą brały udziału w Konkursie.
Projekty przesłane bez wypełnionych oraz podpisanych przez autorów formularzy zgłoszeniowych oraz Oświadczeń również nie będą brały udziału w przedmiotowym Konkursie. Ponadto Organizator Konkursu zastrzega, iż nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne zaginięcie lub uszkodzenie nośnika zawierającego projekt w czasie przesyłki.
UWAGA: Dla celów zachowania anonimowości podczas oceniania projektów przez Komisję Konkursową każdy uczestnik zapisze markerem na płycie wymyślony przez siebie ciąg znaków i/lub cyfr (np. ABCD1234), ten sam kod należy umieścić w formularzu zgłoszeniowym. Na jednej płycie CD/DVD można zgłosić maksymalnie 3 projekty.
Płyty CD/DVD przesłane na adres Organizatora nie podlegają zwrotowi.
§ 7. Rozstrzygnięcie konkursu
1. Oceny złożonych projektów i wyłonienia najlepszego projektu dokona na zasadzie anonimowości Komisja Konkursowa składającą się z przedstawicieli Organizatora.
2. Po dokonaniu oceny spełnienia warunków formalnych uczestnictwa w Konkursie oraz założeń z § 4 Komisja Konkursowa wybierze najlepszy projekt spośród nadesłanych.
3. Komisja Konkursowa dokona wyboru najlepszych projektów nadesłanych na konkurs do dnia 17 listopada 2016 r. Wyniki konkursu zostaną opublikowane na stronie internetowej Organizatora (www.stalgorzow.pl). Jednocześnie Organizator zastrzega sobie prawo do publikacji na stronie internetowej www.stalgorzow.pl imienia i nazwiska wykonawcy zwycięskiego bądź też wyróżnionego projektu, jak i sam projekt. Laureat konkursu zostanie poinformowany telefonicznie oraz listownie.
4. Wyniki działań Komisji Konkursowej są ostateczne i nie podlegają procedurze odwoławczej.
§ 8. Nagroda
1. Za projekt, który wybierze Komisja Konkursowa, przyznana zostanie nagroda finansowa w wysokości 1.000 zł brutto.
2. w/w kwota stanowi gratyfikację za przekazanie wszelkich majątkowych praw autorskich do opracowanego projektu.
3. Kwota nagrody podlega opodatkowaniu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4. Warunkami wypłacenia nagrody zwycięzcy są: a) skuteczne dostarczenie Organizatorowi podpisanych przez zwycięzcę oryginałów formularza zgłoszeniowego (zał. nr 1) oraz Oświadczenia (zał. nr 2) o których mowa w § 6 pkt. 1. b) zawarcie z Organizatorem umowy, o której mowa w § 9 pkt. 1.
5. Organizator wręczy również zwycięzcy Dyplom poświadczający, iż decyzją Komisji Konkursowej jego projekt okazał się najlepszy i wygrał w konkursie na projekt logo obchodów 70-lecia Klubu.
§ 9. Wykorzystanie projektu i prawa autorskie
1. W ciągu 14 dni roboczych od ogłoszenia wyników konkursu Organizator zawrze z autorem nagrodzonego projektu Logo odrębną umowę o przeniesieniu na Organizatora wszelkich majątkowych praw autorskich do opracowanego projektu, m.in.:
a) utrwalania i nieograniczonego zwielokrotniania egzemplarzy utworu każdą możliwą dostępną obecnie jak i w przyszłości techniką (drukarską, fotograficzną, kserograficzną, zapisu magnetycznego, analogową, cyfrową), w szczególności poprzez drukowanie, skanowanie, wykonywanie odbitek, przy użyciu nośników magnetycznych, magnetooptycznych, cyfrowych, techniką video, techniką komputerową lub przy pomocy rzutnika,
b) wprowadzania do pamięci komputera (w tym do serwera Organizatora), przesyłania przy pomocy sieci multimedialnej, komputerowej i teleinformatycznej, w tym Internetu,
c) publicznego udostępniania, wystawiania, wyświetlania, w szczególności na ogólnodostępnej wystawie lub ekspozycji, w prasie, w Internecie, na plakatach, w folderach i ulotkach,
d) nieograniczonego w czasie bezterminowego zezwolenia na wykonywanie przez Organizatora zależnych praw autorskich, w tym w szczególności w zakresie tworzenia opracowań nowego Logo, tj. modyfikacji lub adaptacji do potrzeb Organizatora oraz rozpowszechniania tak powstałych opracowań utworu.
2. Zwycięzca konkursu zobowiązuje się do niezgłaszania roszczeń względem Organizatora z tytułu wykorzystania przez niego pracy konkursowej lub z tytułu jej niewykorzystania albo wykorzystania w ograniczonym zakresie.
§ 10. Postanowienia końcowe
1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane podaniem błędnych lub nieaktualnych danych przez uczestników Konkursu. Osoby, które nie spełnią któregokolwiek z wymogów określonych w niniejszym Regulaminie lub podadzą nieprawdziwe informacje, zostaną automatycznie wyłączone z konkursu.
2. Przesłane prace nie podlegają zwrotowi.
3. Przystępując do konkursu uczestnik oświadcza, iż przesłane prace stanowią jego wyłączną własność i nie naruszają praw osób trzecich ani obowiązujących przepisów prawa oraz, że
zaproponowane projekty są nowe i oryginalne oraz nigdzie wcześniej niepublikowane. Uczestnicy konkursu ponoszą pełną odpowiedzialność prawną w razie nieposiadania uprawnień do zgłoszenia pracy do konkursu, bądź naruszenia praw autorskich i/lub dóbr osobistych osób trzecich. W przypadku wystąpienia przez osobę trzecią z roszczeniami wynikającymi z tytułu naruszenia praw określonych powyżej, osoba/podmiot zgłaszający pracę zrekompensuje Stal Gorzów Wielkopolski S.A., jako wyłącznie odpowiedzialny, koszty poniesione w związku ze skierowaniem przeciwko niemu roszczeń odszkodowawczych, zwalniając Stal Gorzów Wielkopolski S.A. od wszelkich zobowiązań, jakie powstaną z tego tytułu.
4. Organizator nie pokrywa kosztów przygotowania i nadesłania projektów oraz dokumentów zgłoszeniowych.
5. Organizator gwarantuje zwycięzcy możliwość umieszczenia projektu, który zdobył pierwsze miejsce w swoim port folio w formie i kształcie w jakim został on zgłoszony do przedmiotowego Konkursu.
6. Zgłoszenie pracy w konkursie jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu, tym samym Uczestnicy konkursu wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm ) przez Organizatora w celach przeprowadzenia konkursu, wyłonienia laureata i przyznania nagrody.
7. W razie pytań i wątpliwości dodatkowe informację można uzyskać pod adresem e-mail redakcja@stalgorzow.pl.
Telefon kontaktowy do komórki Organizacyjnej Konkursu (095) 735 62 45
8. Ewentualne spory między Uczestnikami a Organizatorem będą rozstrzygane w drodze
negocjacji, a jeśli na tej drodze nie dojdzie do porozumienia, właściwym do ich rozpoznania będzie sąd powszechny właściwy dla siedziby Organizatora.
9. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdą odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
10. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem ogłoszenia informacji o Konkursie.
W niedzielę, 4 maja na stadionie GBS Gorzów im. Edwarda Jancarza czekają nas 105. Żużlowe Derby Lubuskie. To już 65 lat, jak Stal Gorzów walczy z Falubazem Zielona Góra o palmę pierwszeństwa w zachodniej Polsce.