2024-03-06, Żużel
Stal Gorzów oficjalnie zaprezentowała kevlar na zbliżający się sezon ligowy.
Część tego żużlowego ,,stroju'' jest już znana od pewnego czasu, kiedy to do mediów wypłynęło jedno zdjęcie i kevlar został już szeroko skomentowany przez wielu kibiców. Jednym bardzo się podobał, drudzy mieli żal, że nie zostały w pełni zachowane klubowe barwy. Dzisiaj mamy już kevlar w całej okazałości i co widać na pierwszy rzut oka, i co powinno się podobać, to fakt, że mamy centralną ekspozycję herbu klubowego. Wątpliwoiści pozostawiają kolory, zwłaszcza ten miedziany zamiast żółtego. Ale z gustami podobno się nie dyskutuje.
- Odważny cel na sezon 2024 i zaskakująco odważny kevlar! Wyjątkowo czytelny w nowoczesnym designie. Dopracowany w każdym detalu. Jakość godna celu... - napisali marketingowcy Stali Gorzów.
I dalej tłumaczą, że barwy klubowe pozostają bez zmian, także zaprojektowana nowa kolekcja kibicowska a zmiana kolorów kevlaru na granatowo-miedziane jest jedynie częścią odświeżenia wizerunku klubu i jasnym sygnałem sposobu podejścia do marketingu.
Krzysztof Czyrka, wiceprezes zarządu nadzorujący działania marketingowe już zauważa, że są pierwsze tego efekty. Stal Gorzów otrzymała nominację jako jedyny klub żużlowy do prestiżowych nagród SPORTBIZ Awards w kategorii ,,Fan Engagement" a także ,,Wydarzenie Sportowe".
- To zacne towarzystwo, bo Stal walczy z takimi markami jak Legia Warszawa, Lech Poznań czy Raków Częstochowa. Stal Gorzów to Klub nowoczesny, rozwojowy w działaniach wizerunkowych i projektach marketingowych, ale absolutnie nie zrywający z historią. W tym sezonie najważniejszym, bo przewodnim motywem kevlaru jest duży herb klubu zamieszczony w centralnym miejscu - tłumaczy Krzysztof Czyrka.
- Największe europejskie kluby regularnie zmieniają swoje stroje. Robi to FC Barcelona czy Real Madryt. To naturalny trend. Chcemy się wpisywać w nowoczesny design i wzornictwo. W projektowaniu uwzględniliśmy także najnowsze wytyczne PGE Ekstraligi o „monochromach”. Stawiamy na jakość i wysoką estetykę. Szczególnie nam zależało na ekspozycji i widoczności herbu klubu - to nasza duma. Warto iść w stronę tych, którzy w sporcie wyznaczają trendy. To jest przede wszystkim Formuła 1 i wielkie marki piłkarskie. Wprowadziliśmy świeżość i kontrowersję, to ma czemuś służyć. Ponadto czytelność z perspektywy sponsora jest bardzo pożądana i to trzeba dziś zozumieć - dodaje Krzysztof Czyrka.
SG
Zdjęcia: Stal Gorzów
Podczas dzisiejszej sesji rady miasta sporo rozmawiano o sytuacji w Stali Gorzów.