2024-12-23, Żużel
Prawie 3,5 tysiąca dzieci z niemal 30 gorzowskich przedszkoli otrzymało świąteczny prezent od gorzowskiego klubu żużlowego.
To pięknie wydana, opatrzona ciekawą historią z morałem kolorowanka o przygodach małego Jasia i rodzącej się pasji do żużla. To historia, która wzruszy i pozostanie w pamięci na długo, a jej morał (mamy nadzieję!) zaprowadzi prosto na żużlowe stadiony.
Wydana w nakładzie ponad 4 tys. sztuk książeczka to opowieść o tym, jak rodzi się żużlowa pasja, jak ważne jest w naszym życiu przywiązanie i o tym, że przykład zawsze idzie z góry.
- Taką książeczkę otrzymał od nas każdy gorzowski przedszkolak. Naszym pragnieniem było, żeby zabrał ją do swojego domu, pokolorował i przeczytał wspólnie z rodzicami. Wiemy bowiem, że przywiązanie do drużyny to coś, co rodzi się w dzieciach do około 11. roku życia. To jest najlepszy czas na „zarażanie” pozytywną energią speedwaya i budowanie przywiązania do drużyny – wyjaśnia Marta Karmelita, marketing manager Stali Gorzów.
Kolorowankę otrzymały gorzowskie przedszkolaki, ale ta piękna opowieść o speedwayu trafiła również do innych młodych czytelników.
Przypomnijmy, że 14 grudnia Stal otworzyła nowy punkt sprzedaży karnetów w galerii Nova Park w Gorzowie Wielkopolskim. W punkcie tym również dostępna była kolorowanka. Zdecydowana większość została rozdana, pozostała ich niewielka część. Kto chętny może jeszcze odebrać przed świętami.
- Polecamy, bo może to być ciekawy dodatek do świątecznego prezentu - dodaje Karmelita.
Autorką historii zawartej w książeczce jest Katarzyna Krzemińska, znana w sieci jako „Katarymka-rymem w prozę”. – Ta historia narodziła się z osobistej pasji do żużla i przywiązania do Stali Gorzów. Chciałam, by w rymowany, atrakcyjny i zachęcający dla najmłodszych sposób pokazać towarzyszące żużlowi emocje i przeżycia, takie jak zespołowość, radzenie sobie z porażkami, celebrowanie sukcesów, wiara w siebie i praca nad rozwojem - wylicza autorka.
Wydana książeczka stanowi punkt wyjścia do dalszego stawiania Stali Gorzów na młodego kibica. W planach są jeszcze dwie kampanie społeczne, jedna skierowana do Ojców, druga zaś podtrzymująca i rozwijająca zawarte w kolorowance psychologiczne aspekty związane z żużlowymi emocjami. Bo przecież wszystko zaczyna się od dzieci...
(sg)
O tym transferze mówiło się już od jesieni ubiegłego roku.