Echogorzowa logo

wiadomości z Gorzowa i regionu, publicystyka, wywiady, sport, żużel, felietony

Jesteś tutaj » Home » Gospodarka »
Bogny, Walerii, Witalisa , 28 kwietnia 2024

To był czas wzrostu i nowych wyzwań

2024-03-17, Gospodarka

Gorzowskie centrum Nova Park po raz kolejny odnotowało wzrost wskaźników i zyskało nowych najemców. Galeria angażowała się też w akcje społeczne, ekologiczne i zdrowotne, wspierając lokalne inicjatywy.

medium_news_header_39619.jpg
Fot. Materiały prasowe

Wskaźniki wyraźnie pokazują, że NoVa Park w ubiegłym roku, po raz kolejny odnotował wzrost biznesowy. W 2023 roku klienci dużo chętniej odwiedzali centrum niż w 2022 roku, który jak do tej pory był rekordowym rokiem dla NoVa Parku. Odwiedzalność w zeszłym roku była znacznie wyższa, niż przedpandemicznym 2019 rokiem, kiedy to jedna niedziela w miesiącu była jeszcze handlowa, a klienci kupowali głównie w sklepach stacjonarnych. Średnioroczne obroty najemców podniosły się o 13% w porównaniu do 2022, czyli znacznie powyżej średniej krajowej, a koszyk zakupowy wzrósł o około 9,5%. Po raz kolejny wskaźniki pokazują wyraźną tendencję wzrostową, która jest potwierdzeniem tego, że NoVa Park jest liderem w regionie. Wdrożona strategia przynosi efekty, co niesie za sobą nadzieję na jeszcze lepsze wyniki w kolejnych latach.

Rozwojowi NoVa Parku towarzyszy także napływ nowych najemców i przedłużanie współpracy z obecnymi. W 2023 roku w gorzowskim centrum otworzyło się 5 nowych salonów: Inglot, Borgio,  Lee&Wrangler, Prezent Marzeń oraz lokal gastronomiczny Pasztecik. Poza otwarciami, w gorzowskim centrum miało miejsce również 8 relokacji, dzięki którym najemcy powiększyli i odnowili swoje sklepy. Wśród nich znaleźli się: salon Medicine, Pitbull, Intimissimi, Puma, Echo Fashion, Game Arena oraz butik Marlen. Dodatkowo, salon CCC wzbogacony został o interaktywną strefę eobuwie z dostępem do takich usług, jak "Rezerwuj i Przymierz", czy esize.me. Ponadto, aż 20 najemców zdecydowało się przedłużyć swoje umowy na kolejny okres.

- To kolejny rok, który pomimo wysokiej inflacji i ogólnoświatowej sytuacji gospodarczej zakończył się dla nas wspaniałymi wynikami, zarówno odwiedzalności NoVa Parku, jak i sprzedaży we wszystkich kategoriach najemców. Przywraca nam to wiarę i optymizm w to, że Polacy nie tylko wrócili do galerii, ale także do swoich przyzwyczajeń zakupowych. Ponadto, cieszymy się z zaufania, jakie okazują nam dotychczasowi oraz nowi najemcy, którzy widzą w NoVa Parku przyszłość swojego biznesu. Owocna współpraca z najemcami daje nam ogromną satysfakcję i przyczynia się do rozwoju naszego centrum– mówi Ewa Jusiel-Bujnowska, Senior Leasing Manager w NoVa Parku.

Działania marketingowe trwały w NoVa Parku przez cały rok, wpisując się w sezonowe trendy. W ubiegłym roku w gorzowskim centrum nie zabrakło również działań CSR-owych oraz przyciągających klientów akcji sprzedażowych. Mieszkańców Gorzowa przyciągnął do NoVa Parku również bogaty cykl eventów wakacyjnych, który sprawił, że wyniki frekwencji w czerwcu i sierpniu były najwyższe w całej historii centrum.

- Staramy się, by wydarzenia przygotowywane dla klientów NoVa Parku niosły ze sobą nie tylko rozrywkę, ale również poruszały ważne kwestie. Dlatego wplatamy w nie tematykę ekologii, profilaktyki zdrowotnej oraz edukację dla najmłodszych. Dzięki temu nie tylko przyciągamy klientów do naszego centrum, ale także przyczyniamy się do kształtowania odpowiedzialnych postaw społecznych– mówi Anna Szcześniak, Senior Marketing Specialist w NoVa Parku.

NoVa Park dąży również nieustannie do bycia centrum coraz bardziej ekologicznym. W 2023 roku udało się uzyskać oszczędność energii na poziomie o 13,2% w stosunku do roku poprzedniego, a przyczyniła się do tego m.in.: modernizacja instalacji oświetleniowych oraz skrócenie czasu ich pracy, nowy system zarządzania systemami automatyki BMS, wdrożenie inteligentnego systemu oszczędzania energii w schodach ruchomych – „start-stop”, dzięki czemu urządzenia pracują tylko wtedy, gdy są użytkowane. Dowodem na to, że NoVa Park jest obiektem sprzyjającym środowisku jest coroczne poddawanie się ocenie zgodności z kryteriami BREEAM In-Use, która już od 10 lat za każdym razem jest pozytywna.

NoVa Park kolejny rok utrzymuje swoją pozycję regionalnego lidera, będąc najczęściej odwiedzanym centrum handlowym w okolicy. Gorzowskie centrum przyciąga klientów najszerszą ofertą w zakresie mody sportowej, dziecięcej, oferty restauracyjnej oraz obuwniczej w regionie, a także korzystną i malowniczą lokalizacją - w pobliżu bulwarów i mostu Staromiejskiego. Nie bez znaczenia jest również oferta rozrywkowa centrum, połączona z walorami edukacyjnymi oraz mnogością akcji społecznych.

W 2024 r. NoVa Park nie zwolni tempa i konsekwentnie będzie realizował swoje cele tj.: wprowadzanie kolejnych nowych marek, korzystna współpraca z obecnymi najemcami oraz atrakcyjne akcje marketingowe, które przyciągną kolejne rzesze klientów. Planowane są również liczne działania CSR-owe i ekologiczne, a także wydarzenia skierowane do najmłodszych. NoVa Park zamierza utrzymać się na prowadzeniu w regionie i utrwalić swój wizerunek jako centrum przyjazne rodzinie, ekologii i solidny partner biznesowy.

(ip)

 

X

Napisz do nas!

wpisz kod z obrazka

W celu zapewnienia poprawnego działania, a także w celach statystycznych i na potrzeby wtyczek portali społecznościowych, serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie cookies na Twoim komputerze. Zasady dotyczące obsługi cookies można w dowolnej chwili zmienić w ustawieniach przeglądarki.
Zrozumiałem, nie pokazuj ponownie tego okna.
x