2017-04-07, Gospodarka
Wszystkim zainteresowanym, w tym przedsiębiorcom przypominany, iż w celu poprawy jakości obsługi związanej m.in. z działalnością gospodarczą oraz w sprawach dotyczących sprzedaży napojów alkoholowych została uruchomiona Sala Obsługi Klienta, która funkcjonuje od 23 stycznia br. w budynku głównym Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. przy ulicy Sikorskiego 3-4.
Znajdziecie nas Państwo na parterze, po prawej stronie. Służymy pomocą przy stanowiskach 9, 10 obsługujących sprawy związane ze sprzedażą napojów alkoholowych oraz stanowiskach 11, 12 zajmujących się działalnością gospodarczą. W celu usprawnienia pracy został wprowadzony elektroniczny system zarządzania kolejką. Prosimy o pobranie numerka kategorii „G” – alkohol, „F” – działalność gospodarcza.
Zapraszamy od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7:30 do 17:00. W piątek jesteśmy
do Państwa dyspozycji do godziny 15:30.
Oprócz stanowisk związanych z obsługą przedsiębiorców na Sali Obsługi Klienta znajdują się stanowiska innych wydziałów:
Wydział Podatków i Opłat,
Wydział Komunikacji – (rejestracja pojazdów, prawo jazdy),
Wydział Spraw Obywatelskich – (przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego i wydawanie dowodów, ewidencja ludności – meldunki),
Kancelaria Ogólna .
Osoby załatwiający sprawy z dziećmi mogą skorzystać z bezpiecznego placu zabaw.
Życzymy szybkiego załatwienia sprawy!
Wydział Obsługi Inwestora i Biznesu
Do 30 kwietnia trzeba złożyć zeznanie podatkowe PIT za 2024 rok. Rozliczający się podatnicy mogą skorzystać ze wsparcia Infolinii Krajowej Administracji Skarbowej.