Echogorzowa logo

wiadomości z Gorzowa i regionu, publicystyka, wywiady, sport, żużel, felietony

Jesteś tutaj » Home » Gospodarka »
Longiny, Toli, Zygmunta , 2 maja 2025

Wystarczy kliknąć i będziesz na bieżąco informowany

2025-04-30, Gospodarka

Od marca działa nowa strona internetowa Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Gorzowie.

medium_news_header_43499.jpg
Fot. screen PWiK

Warto z niej korzystać z wielu powodów. Najważniejszy to taki, że strona stała się bardzo intuicyjna i czytelna, a przez to również przyjazna dla klientów. Jak na każdej tego rodzaju stronie w głównym miejscu znajdują się aktualności. Bardzo ważne są jednak zakładki i tutaj zwróćmy na nie uwagę. Na stronie znajduje się ich kilka, z których każdy może czerpać istotną dla siebie wiedzę.

Jest zakładka poświęcona jakości wody, zakładka z której można dowiedzieć się o taryfach i cenach, a także o prowadzonych inwestycjach. Można również za pomocą strony i zakładki ,,załatw sprawę'' załatwić istotne dla nas tematy. Nowością jest zakładka „awarie i prace planowe” oraz „zgłoś awarię”.

- Każdy, kto wejdzie teraz na naszą stronę będzie mógł bardzo szybko odnaleźć interesującą go informację – mówi prezes PWiK Maciej Symeryak. - Jeśli mieszkaniec zorientuje się, że nie ma przykładowo wody w kranie będzie mógł od razu sprawdzić, czy już trwają pracę nad usunięciem problemu, do kiedy może trwać ta naprawa, a może jest to wcześniej zaplanowane wyłączenie ze względu na prowadzone prace modernizacyjne. Jeżeli nie ma wyszczególnionej awarii, to poprzez ,,zgłoś awarię’’ można to uczynić i wtedy nasze służby od razu zaczną działać. Jest to bardzo wygoda rzecz i zachęcam mieszkańców, a więc naszych klientów, żeby korzystali z informacji znajdujących się na naszej stronie – dodaje prezes.

PWiK poszło o krok dalej także w zakresie indywidualnego powiadamiania klientów o awariach i wyłączeniach wody. Każdy kto posiada konto na e-BOK może wejść w zakładkę e-usługi i tam odhaczyć w odpowiednim miejscu zgodę na przesyłanie do niego SMS-ów.

- Ta usługa jest takim ukłonem w stronę naszych klientów, którzy codziennie są zabiegani i nie mają czasu ciągłego sprawdzania, czy na ich obszarze nie wystąpiła awaria lub nie nastąpiło planowane wyłączenie wody. Otrzymywanie wiadomości SMS-em jest bardzo wygodne. Zobaczymy, jak dużo mieszkańców skorzysta z tej naszej nowej formy kontaktu – zastanawia się prezes Symeryak.   

RB

X

Napisz do nas!

wpisz kod z obrazka

W celu zapewnienia poprawnego działania, a także w celach statystycznych i na potrzeby wtyczek portali społecznościowych, serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie cookies na Twoim komputerze. Zasady dotyczące obsługi cookies można w dowolnej chwili zmienić w ustawieniach przeglądarki.
Zrozumiałem, nie pokazuj ponownie tego okna.
x