2023-03-09, Prosto z Polski
Zimowy PGE Narodowy w Trasie przyciągnął w tym sezonie rekordową liczbę uczestników.
Z lekcji łyżwiarstwa i atrakcji zorganizowanych na lodowiskach w 16 miastach Polski skorzystało 600 tysięcy osób. To aż 50% więcej chętnych na zimową aktywność niż rok wcześniej.
- Jako największy sponsor polskiego łyżwiarstwa chcemy zarówno wspierać najlepszych krajowych zawodników poszczególnych dyscyplin łyżwiarskich, jak i popularyzować ten sport wśród amatorów, zachęcając również do aktywnego spędzania czasu zimą. Treningi i atrakcje skierowane do pasjonatów jazdy na łyżwach przyciągnęły na lodowiska Zimowego PGE Narodowego w Trasie 600 tysięcy osób, co oznacza aż 50 proc. wzrost w porównaniu do roku ubiegłego. To pokazuje stale rosnące zainteresowanie tą dyscypliną oraz potwierdza pozytywny odbiór wyjazdowej formy projektu - powiedział Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.
Zimowy PGE Narodowy w Trasie jest kontynuacją realizowanego od 7 lat projektu Zimowy Narodowy. Wyjazdowa forma łączy sport z rozrywką, aktywny wypoczynek z zimowymi atrakcjami oraz dba o promocję zdrowia i łyżwiarstwa.
Na tegorocznej trasie Zimowego PGE Narodowego w Trasie znalazło się 16 miast, w których na taflach lodowisk odbyły się bezpłatne szkolenia z wykwalifikowaną kadrą instruktorską w ramach cykli tematycznych, animacje na lodowisku i w strefie zabaw, rozgrzewki z układami choreograficznymi, a nawet wieczorne dyskoteki na lodzie. Była to możliwość aktywnego spędzenia ferii zimowych dla wszystkich, którzy chcieli spróbować tego sportu, podnieść swoje umiejętności lub po prostu ciekawie spędzić czas.
W 2023 roku Zimowy PGE Narodowy w Trasie odwiedził: Lublin, Dębicę, Kielce, Białystok, Łódź, Toruń, Bydgoszcz, Siedlce, Gorzów Wielkopolski, Elbląg, Tomaszów Mazowiecki, Częstochowę, Świdnicę, Skarżysko Kamienną, Opole i Warszawę.
Świadoma, przemyślana i długofalowa działalność sponsoringowa Grupy PGE jest spójna z podstawową działalnością biznesową. Wsparcie łyżwiarstwa, przyczynia się do jego popularyzacji, co umożliwia także rozwój kadr narodowych i otwiera drogę do kariery wielu sportowcom.
Realizowana obecnie współpraca z Polskim Związkiem Łyżwiarstwa Figurowego, Polskim Związkiem Łyżwiarstwa Szybkiego, ale także z klubami łyżwiarstwa synchronicznego, takimi jak: Ice Skater, Ice Paradise czy MKS Le Soleil umożliwia popularyzację tych dyscyplin, wpływa na promocję sportów zimowych i zachęca do aktywności także poza sezonem letnim.
(ip)
Fot. Materiały prasowe
Mimo że wciąż największym zainteresowaniem kupujących na rynku wtórnym cieszą się hatchbacki oraz SUVy, to jednak nie one sprzedają się najszybciej.