Echogorzowa logo

wiadomości z Gorzowa i regionu, publicystyka, wywiady, sport, żużel, felietony

Jesteś tutaj » Home » Zdrowie »
Marii, Marzeny, Ryszarda , 26 kwietnia 2024

Call Center – szybka i sprawna rejestracja pacjentów

2021-09-21, Zdrowie

Średni czas oczekiwania na rozmowę z rejestratorką to zaledwie 43 sekundy! Czy to naprawdę możliwe?

medium_news_header_31471.jpg
Fot. WSzW w Gorzowie

Po uruchomieniu na początku września usługi Call Center pacjenci Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie nie muszą już spędzać wielu godzin przy próbie dodzwonienia się do rejestracji. Call Center zmieniło sposób kontaktu pacjenta ze szpitalem. Jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnej rejestracji, do poradni ale też sposobem na poprawę jakości świadczonych przez szpital usług w zakresie obsługi pacjentów.

- Przez dwa tygodnie przyglądaliśmy się jak działa ten nowy system i jak radzą sobie z nim nasze rejestratorki - mówi Jerzy Ostrouch, prezes Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie - Teraz powiedzieliśmy sobie „sprawdzam” i zrobiliśmy analizę. Jesteśmy zadowoleni z jej wyników. Okazuje się bowiem, że na połączenie z rejestracją  nasi pacjenci czekali najdłużej niewiele ponad minutę. Najkrócej – tylko 20 sekund - dodał.

Pacjenci chwalą utworzenie call center. - Sprawdziłam, przekonałam się, że można szybko się dodzwonić – pisze na szpitalnym fanpage`u pani Halina, a Joanna dodaje, że w call center spotkała się z bardzo miłą i profesjonalną obsługą.

Zmiana w jakości obsługi jest zauważalna choć w call center pracuje podobna liczba osób, jak przed uruchomieniem tej usługi.

- Nowy system obsługi jest zintegrowany z naszym systemem szpitalnym wykorzystywanym do prowadzenia dokumentacji medycznej pacjentów – mówi Barbara Kasperska, kierownik ds. funkcjonowania poradni, rejestracji i pracowni szpitalnych w Wielospecjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Gorzowie. - Dzięki temu rozwiązaniu każda osoba dzwoniąca na numer rejestracji do poradni (jeśli tylko mamy w naszej bazie jej numer telefonu) jest wstępnie zidentyfikowana. Nie musimy już pytać o wiele danych, potwierdzamy tylko czy rozmawiamy z osobą, której dane pojawiły się na ekranie monitora rejestratorki. To znacznie skróciło czas potrzebny na ustalenie potrzeb pacjenta.

Rozmowa z konsultantem w call center to nie jedyna droga do ustalenia, zmiany lub rezygnacji z terminu. W dalszym ciągu można tez rejestrować się poprzez stronę internetową szpitala i platformę eRejestracja, a także drogą mailową wysyłając swoją prośbę na adres rejestracja@szpital.gorzow.pl .

(ip)

X

Napisz do nas!

wpisz kod z obrazka

W celu zapewnienia poprawnego działania, a także w celach statystycznych i na potrzeby wtyczek portali społecznościowych, serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie cookies na Twoim komputerze. Zasady dotyczące obsługi cookies można w dowolnej chwili zmienić w ustawieniach przeglądarki.
Zrozumiałem, nie pokazuj ponownie tego okna.
x