2024-09-09, Tym żyje Gorzów
Ruszyły prace nad przyszłorocznym budżetem Gorzowa. Urząd Miasta czeka - najlepiej do 4 października - na propozycje zadań, które mogłyby zostać zrealizowane w 2025 roku.
W związku z trwającą procedurą przygotowania projektu uchwały budżetowej na 2025 rok istnieje możliwość składania propozycji zadań do realizacji w przyszłym roku w zakresie zadań własnych gminy i powiatu, o których mowa w ustawie o samorządzie gminnym i ustawie o samorządzie powiatowym.
Wniosek winien zawierać dane korespondencyjne wnioskodawcy, opis zadania oraz podpis wnioskodawcy. Wnioski można składać w każdym czasie, z tym że złożenie wniosku do 4 października 2024 roku zwiększy szanse ujęcia zgłoszonego zadania w projekcie budżetu miasta na 2025 rok.
Adres: Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego, Kancelaria ogólna, ul. Sikorskiego 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, e-mail: kancelaria@um.gorzow.pl, fax: 957355670.
wydział promocji i informacji
Trwają prace remontowe na ulicy Spichrzowej i Chrobrego, ale i utrudnienia dla kierowców po obu stronach Warty.